Bismillah...
Salam,
yuhhuuu..ada rindu i tak?biasa la budak baik nie sapa tak rindu kan??hahahahaha..sila muntah di situ yer uolls...
eh,daku dah abis exam ok!yehaaaa..time to merempit dgn blog kesayang.. pit!pit! tumpang lalu yer semua i nak tunjuk muka perasan tak hingat lepas nie~
haaaa...baik punya peace! bak kata manjer "poya punya pose" eh! poya 2 apa??? aku sendiri pun tatau~
sila abaikan jerawat sana sini!syuh!syuh!kuang asam ko jerewat...dah la kulit aku ni putih melepak bak di panggang api..berani ko singgah yer..~huarggghhhhh......
gambar di atas di ambil sebelum peperiksaan osce.~kalau bukan pasal osce jgn mimpi daku nak pakai anak tudung mcm mak nenek di atas.!
al-hamdullilah,so far exam ok jer...tapi ada 1paper gila kantoi nokk..Soalan MCQ utk paper surgical.. berpeluh2 aku jawab,biarpun sebenarnya aku tak bepeluh2..hahahaha....
dah la format exam kitaorg betul2 mcm SPM,yer aku tak tipu.. soalan adalah dari lembaga peperiksaan Kem.Kesihatan Malaysia,exam dijalankan serentak seluruh mlysia.. plastik soalan di seal..even pengajar pun tak tau soalan apa yg kuar.. paper yg dah berjawab dihantar ke....aku pun tak tau kat mana...
jadi even ko kamcing mcm isi dgn kuku kat pengajar pun..tak akan mempengaruhi markah,sbb tak da nama atas kertas..just num matriks~tak boleh bodek2 nak minta markah..sbb pemeriksa dari sarawak n semenanjung..kalau boleh bodek,dah lama aku belaja aiskrim sepuluh sen kat kedai runcit di kampung! hahahahaha..tak da la gurau jer...
Jadi sekarang nie aku berdoa jer,semoga semuanya baik..harap2 la pemeriksa tu banyak bagi markah kesian sebab aku jawab main hentam jer banyak..hahahaha...
anyway...itu jer menda aku nak cerita..
eh!perasan tak gambar di aku kat atas tu..apasal aku suka wat muncung itik!arrrr..suda terpengaruh agak nya dengan itik dalam bakul mandi aku..hahahahaha

1 comment:
wah bule nampak keceriaan muka ko hehe
Post a Comment