Salam,
hari nie..saya cik Fatin empunya blog "BCD" akan mengumumkan pemenang Contest GCC......
the winner goes to....
Drum Roll Please...!!!!!!!!!!!!
cik Fatin Farhah..!ekekekekeke..Tipu*
and the real winner....
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
v
v
v
v
v
v
di harap peserta yang lain tidak kecil hati yer!!dan saya mengucapkan terima kasih atas sokongan anda semua..
dan kepada pemenang contest dan pemenang cabutan bertuah..sila berikan alamat surat menyurat,saiz ukuran baju,warna baju yg di inginkan sebelum 20hb Januari 2011.. dan proses penghantaran akan di hantar selepas 20hb memandangkan cik fatin akan kembali ke sandakan dan masa yg ada sangat terhad kalau nak bagi awal2 hadiah nie~!
maklumat boleh di beri di ruang comment..sebab ianya takkan di publish..sekian.



2 comments:
alhamdulillah TQ fatin cik misi....
rezeki new year....
nanti akak email ye ...
salam fatin.
yeay sy menang! heheh alhamdulillah..
hm, mengenai hadiah tu, sy pilih warna biru lah mcm yg awk display tu. tp sy pregnant, so nak size paling besarr.. XL ke, XXL ke.. heheh.. kalau ada pape blh emel sini: shazl87@yahoo.com
thanx ye! =)
Post a Comment