Salam,
hari nie,saya akan kembali ke sandakan........bermakna dalam masa seminggu dua nie tak dapat nak update blog sebab mungkin akan sibuk...
tapi bukan ini yang ingin saya coretkan.....
"harap-harap yag dapat balik tahun baru cina nie"
kugagahkan diri seperti kegagahan dia menyarung baju hijau selama 11tahun,Namun air mata tetap membasahi pipi bila benak ini terasa pedih hanya kerana kuasa rindu...
Minggu depan.kalau tak ada halangan en.fazlan balik dari Operasi..seminggu jer dari tarikh aku balik sandakan.. seandainya aku bisa menangguhkan tarikh kembali ke sandakan.Pasti aku bisa menyambut kepulangan pejuang negaraku seperti dulu..
Menyediakan makanan kegemarannya,membasuh uniform yg busuk,sediakan pakaian sebab nak kuar
Boleh ke pasar sama-sama,masak sama-sama,makan sama-sama..
dan yg aku paling rindu..hidung kembang en.fazlan..bila dia wat muka..ekekekeke~!
Oh tuhan,mudah-mudahan taun baru cina nie dapat cuti.. sangat rindukan beliau.. gurauan beliau, suara beliau, wajah beliau..T.T
wajah kesayangan hamba...miss u sayang!
dan pastinya saya akan merindui mereka.. T.T


1 comment:
lasak jua ko ni..hihi
Post a Comment