Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, December 31, 2010

Hello 2011,bye-bye 2010

bismillah,
salam,

Hi There!Happy New Year...
Short entry saja..2all readers..sebab line tenet tak berapa elok~!anyway saya nak meminta maaf atas kelewatan saya untuk sentiasa update tentang "GCC"

susah nak update sebab maklumla bila dah kat kampung banyak sgt aktviti di buat dgn adik2 comel saya...

But berita baik buat "GCC"pemenang akan di umumkan esok beserta dengan pemenang cabutan bertuah ok!
n tak lupa..update maraton akan di mulakan tak lama lagi!banyak sgt cita nak di kongsi.. hihihihihi..


Sunday, December 26, 2010

Genting.


Salam,
We ouls sekarang dkt genting highland.later i update full entry,bye!

Saturday, December 25, 2010

Teringin....


Now me n family dekat sunway pyramid,teringin nak main menda alah kat atas tuh!
Tp pakcik2 aku semua pakat xmau!wekkk.tak jantanman betul.yelah harap minah yg buat entry nie mmg xleh jalan.
Jadi,gelak org yg jatuh jelah kitaorg.wakaka! Kejam2..

Ok la,nak gerak ke tmpt len pulak!bye.oh ya, merry chrismat tok readers yg menymbutnya!

Sunday, December 19, 2010

10 years..??!

Bismillah...

Salam,

Bila aku post entry "panas.panas!" traffic melonjak2..sampaikan ada yg secara peribadi menanyakan aku soalan siapakah "dia"


u know what...
seingat aku..dulu masa aku kecik2..dia selalu bawa aku pergi taman tau! biarpun takda lesen kereta...

seingat aku..dulu dia pernah bawa aku pergi zoo,then bergambar di bawah patung dinasour yg besau..

seingat aku..dulu dia pernah me"round" satu bandar tawau semata-mata nak cari kicap yang aku suka makan..hahahaha

seingat aku..dulu aku suka buli dia,tapi tak boleh jauh dari dia..

seingat aku..dulu aku pernah rosakkan layang-layang dia..hahahahahahaha..........

seingat aku..dulu dia nie besar+tinggi..pemain basketball..main sampai ke China tau...

Sebenarnya.."dia" tu




My Uncle..atau lebih tepat My Pak Su..


uncle yg tak jumpa selama 10tahun! dulu masa beliau tinggalkan sabah..beliau baru habis Spm tau! sekarang nie dah 29tahun umurnya kalau tak silap saya.. see..beza umur tak lah jauh sgt..sbb 2 masa kecik sgt la rapat.. tak boleh renggang..

10tahun..10tahun bukan satu temph masa yang sekejap kan?

mmg enko si tanggang la pak cik oit..lupa sabah.hahahahaha..tipu la! since my parents divorce aku xpernah balik ke tawau masa raya.n sebab 2 la lost contact with him...pernah juga dpt num fon pak cik sorang nie, tapi xactive!

tiba2..awal taun nie,i got a called from num yg aku tak kenal~mcm biasa la..tak sambut okey! 2nd time num 2 muncul lagi dkt screen telepong buruk aku...tanpa berfikir panjang,terus aku sambut.!

mula-mula dengar suara memang tak boleh cam dah suara pak cik aku tue...tapi bila dia cakap

"ini pak cik nonoi la nak" mak aiii..menjeritt tak hingattt okey~!!arghhh....aku jadi tak sabar jumpa hero aku masa kecik..


disebabkan beliau aku bercita-cita..kalau nak cari laki..mesti tinggi mcm or lebih dari pak cik nonoi.....
tapi aku tak ingat apa reasonnya..huahuahuahua..lari tajuk pulak dah!

Masa 1st time jumpa di K.k lepas 10tahun tak jumpa,mmg rasa kekok jugak.!tgk beliau dah besar kesisi kiri dan kanan.. mmg kerja aku mengutuk jugak la..hihihihihi
 Masa kuar ngan pck nonoi hari tu..mmg org dok pandang saja la..yelah,jalan peluk2 mengalahkan org couple ok~!kalau en.fazlan nmpak..mau tak jelessss?????

yerr..i admit~!as time goes by,im not a lil.nurul anymore..but..for him..i still like lil.nurul yg suka pelok2 ngan dia..hahahaha..

u know what i love him!really love him...[woi..jgn fikir bukan2 okey..berdosa..dia nie pak cik aku]
rasa mcm tak percaya dpt jumpa beliau lagi...hopely,tak lost contact mcm dulu lagi.. how miss i am to him..

oh ya..utk pengetahuan..beliau masih lagi "Single" and "available" huahuahua..padan muka kena bebel oleh nenek!siap nak kena carikan bini lagi oooooo..~! mau tak larikk jer kerja dia dari si nenek..hahahahhaha

anyway..nurul doakan pakcik bahagia..semoga dpt lupakan "dia" yg dah kawen pun dgn org lain.. dan pak cik dpt terima wanita len dalam hidupmu,dimurahkan rezeki,dipanjangkan usia pak cik...May Allah bless u..~amin

Saturday, December 18, 2010

Babai Green Bip

Bismillah,


Salam,

wo...sedar tak sedar..cuti aku berbaki 2minggu jer lagi.!Dua Minggu bersamaan dengan empat belas hari secara kasarnya...

Sedar tak sedar..1st year as S.N student dah berlalu..tipu la kalau aku kata perjalanan sebagai "adik bongsu" atau pemegang green bip memang paling..paling..paling..paling apa?best.teruk.seksa.lucu.semuanya ada...

dan teringat gurauan dengan kawan2 after tau result final hari tu bila sorang kawan nie cakap mcm nie

kawan 1 :"adik..panggil kakak biru kamu!"
kawan 2  :"ok staffNurse"..
kawan 3 :  "kak,SN panggil kakak biru "
daku      :   "ok dik"

hahahahahahahaha..verangan betul kan?????????????

eh!jgn silap tau..baby atas nie bukan patient..mak nya yg patiient..so kitaorg minta permission bergambar ngan baby di atas..

Dua sem dah dilalui..dua sem jugak dpt dean list..hopely,dpt dean list every sem supaya dpt anugureh dekan dari Inst.Latihan Kem.kesihatn.Malaysia

dan yg paling penting..BABAI GREEN BIP! WELCOME BLUE BIP..hahahahahaha.

Friday, December 17, 2010

Miss u..with love..

Bismillah,

Salam,

really miss u my sayang~!!

dah tiga bulan tak jumpa hubby...lagi dua bulan perlu ditempuh untuk bersua muka dengan kamu sayang...
hari-hari yang aku lalui..saja ku isi dengan pelbagai agenda agar bisa ku lupakan sebentar kerinduaan ini..
namun jauh di sudut hatiku,aku merinduimu..



Sejauh mana kaki ini melangkah...
sedalam mana lautan kurenangi [tipu..aku xreti berenang pon]

namun hati ini akan tetap merinduimu..

sekarang nie..manjer makin kuat majuk..hurm!agaknya dia terasa sebab time aku cuti nie beliau masuk ops..
di tambah lagi tadi hp aku rosak!tambahlaaa rajuknya aku xdpt nak balas mms beliau yg sepuluh keping sehari tu.~

harap2 la rezeki menyebelahi aku,dpt la beli hangpong baru....

nak harap beliau beli..berbulan2 lagi la gamaknya..dah la sekarang ni masuk kem tambisan..perghhh! line mcm hampeh since beliau di sana...menyedihkan betul T.T

tulah! sapa suru cari askar!padan muka =P


adoyaiii.rindu..rinduu..rindu lah!hahahhahaha..pengsan japs~bluekkkk

Bandar Bersejarah[entry bergambar]

bismillah,

Salam..


hurm,cerita kat melaka 3rd-7th dec belum update apa2 lagi kan??? yelah..untuk pengetahuan uolls.. kitaorg tak menang pun!but we still proud sebab dapat jadi wakil sabah..

tapi rasanya aku tak nak cerita pasal pertandingan tu dalam entry ni..sebab daku nak menempek gambar-gambar gedik ngan kengkawan masa jalan-jalan kat bandar melaka...

amik kau..kitaorg berpeleseran mcm pelesit sampai ke pagi..ngua3..ah!lantak la..janji happy..





hahahahahahaha..xpuas lagi aku nak menempek muka sendirik nie...sabar-sabar..



hihihihihihihi...malas la kan nak cita banyak2..tapi banyak2 benda kat melaka yang nie buat aku jatuh cinta..
walla..besttt nya kalau dok bedua nek beca ngan en.fazlan..huahuahuahua...biarpun rm15 kena bayar.. sanggop ooo ngan kak Nor membayar..janjiii jalannn nek beca..


nie la kawan-kawan yg daku bawa pusing2 melaka..nasib melaka tu kecik!tak da nya istilah nak sesat.. hat gambar kat atas nie pun...merembat orang mcm pancing ikan suh tangkap gambar kitaorg..hahahaahaha.. xtau malu!=PP


feel mcm model la konon!bluekkk..model lubang idong besar boleh arr..hahahahahahaha

masa dok amik gambar kat atas..habis laluan org terhenti..maklumla..aku pacak kamera tu atas meja.. then tekan auto punya..hahahaha...layan jelah..~!

hihihihihi..layan lagi tuan belog kedaung menempek muka dengan rasa tak malu nya!


babai!<3


waaaa..daku bagai nak gila!!

bismillah,

Salam,

hari ni aku bagai nak gila tau..~!my lovely handphone TER" RENDAM" dalam air.!!! uwaaaaaaaaaa.... menci.menci.menci..hangpong tu mmg langsung tak leh ON..i tekan kan lagi TAK BOLEH ON..

makna nya

no more mms from manjer...
no more 3G....
no more mms for manjer...
argghhhh...stresss ok!!!!!!

sekarang dia sedang dalam hospital bawah umah nie haaaa....

TingTong pulak dah!

Bismillah,


Salam,

5hari daku tinggalkan lappy kesayangan kat rumah my mum..apa kata hati ku?menyesal!!! tapi dah my mum kata "tinggal jer laptop 2..xyah bawa"

Sampai jer kat umah..terus cari lappy..yelah,mana penah daku tinggal dia...sekali angkat,tu dia! cilak*k !!
punya la basah kena kencing kucing tak guna...mau tak mengamuk aku di buatnya!bad mood sampai hari ni.. ikutkan hati..aku belasah semua 16ekor kucing mak aku nie..bagi pengajaran sikit!

tu dia..tingtong di buatnya..microphone mmg tak leh nak guna dah!asyik kuar simbol kat bawah tu ha..


click utk tumbersaran


stress aku di buatnya..errrrr...kalau aku nie singa,dah lama aku makan kucing2 nie..baru puas hati!

Panas.Panas!

Bismillah..


Salam,


 woi..nie gambar cik fatin dengan sapa nie peyuk-peyuk..!haaaaaaa...baru cuti 5hari kat putrajaya dah ada gambar peyuk2????


tak cukup dengan itu...hari-hari dating tau.~



siap dating kat umah.~!
see..sedap sangat makan kuih tu kat umah!

dan paling best rajin jadi babysitter ricky Adi Putra! eh..lupa nak introduce..ricky 2 adik sepupu sx aku..

siapakah dia sebenarnya...hahahahahahaahaha...

Bye!jgn marah tau.~wekkkkkk =P =P

 

Thursday, December 16, 2010

Top 5 Gcc Contestant!!!

Bismillah..

Salam,

yehaaaa...~!!!akhirnya......sudah ada top 5 Gcc Contestant..~!keputusan ini di ambil kira mengikut ke "gelojoh"an  dan ke "candid"an gambar yang diberikan..

sebelum tu cik fatin nak minta maaf kalau lambat sgt proses gambar2 contestant..maklum la bz mengalahkan perdana menteri..hihihihihihihihihihi~nanti i update segala aktiviti yg tergendala nak di share..adoyai..~


dah..mari tengok top 5 contestant kita.~!!!

Drum roll please..

.............................................................................................





................................................................................







..........................................................






 ..................................




......................



.........

1st.





2nd

3rd

4th

5th

ok!Good Luck to top 5 Gcc Contestant...~!lepas nie boleh la mimpi nak baju kaler apa.. mana tau anda lah pemenang nya???kan?kan?kan?

Keputusan pemenang akan di umukan A.S.A.P.! begitu jugak cabutan peserta bertuah.!haaa..yg tidak bernasib baik.. jgn putus asa ok! cabutan bertuah masih ada...ok?


Gcc By cute Mum


Jom Join..

Tarikh Tutup :
22 November 2010

Nie gambar yang Cute Mum pertaruhkan..


Dalam banyak2 gambar.. Cute Mum rase nielah gambar yang paling GELOJOH... Bukan GELOJOH makan.. Tapi GELOJOH nak Bergambar... Tak menyempat Daddy nak Snap, Cute Mum dah sebuk ajak Dania g amik gambar kat tempat lain pulak... Sampai sapu tangan Dania pon tak sempat nak simpan dulu...

Gcc by Lynn

Salam

Comel lahh contest ni... haha kena join jugak walaupun mcm aku org last je. Sangat last minute

Tapi kalau ada sape teringin nak join, KLIK SINI

Oleh kerana ramai buat gelojoh berkaitan makan, aku nak try gelojoh lain pulak

This is my pic


Ni pic my niece. Dia ni memang excited terlebih budaknya. Papa dia pulak excited amek gambar sana sini.
Aku takde masa kejadian. Tapi kakak aku cerita, my niece memang lari2 atas jalan kecik tu dengan penuh ghairah sebab dapt mandi pool. Kakak aku dah expect dah dia mesti akan tergelincir punya so suruh husband dia pergi tangkap budak tu.

Tapi, husband dia pergi tangkap gambar, bukan tangkap budak. Aku rasa papa dengan anak sama je gelojoh nya. My niece pun tertomoih(betul ke bahasa aku) masuk dalam pool tu..


Ni adik kepada budak di atas. Mungkin mereka memang dilahirkan gelojoh sikit :p



Okay, ni paling gelojoh, siap meleleh lagiii

Harap blh menang! ;)

Gcc by Roscha

weeeeeeeeeeeeeeeee~


contest by cik fatin disabah sana :)
mang dh lame NIAT nk join...
tp asek tangguh2 je.
sbb???
nk selongkar folder dlm laptop yg old version punye.
klu dh lama old version..
mstilah berjam2 nk tunggu die ON,START sume kan..
sbb tuh la bru mlm ni sy wat entry ni sekaligus JOIN this contest.

BAEKLAH!
picha yg dipertaruhkan....
tarrraaaa...
terrraaa...

japppppp!!
klu nk join GELOJOH CANDID CONTEST..
picha mstilah nmpk gelojoh..
dh nama pon GELOJOH.....
rupe mstilah kene HODOH kan???
hahaha!
venue: bigfood ttdi shah alam
captured by: jehan[my fren]
model: ME! [ the gurl that EAT that corn!] + ani [bff] yg tgh gelakkan sy sbb keHUDUHan rupe semasa MELANTAK itu jagung!
heh!
tp seyes! sy sungguh ADDICTED mahu mkn disana lagik!! sbb CHIC CHOP set die WORLD punya!!!! :) ngee

untuk backup picha diatas..:
ceh..ceh..over plak kan minah ni!
nk taruk byk2 picha..
haha!
xdelah.tuk TATAPAN cik penganjur dan blogger laen:

venue: one of the lumut's hotel balcony.
mode: LAPAQ nk bekfest!
venue: pizza hut segamat
mode: meratah pizza hut chicken wing
venue: sumwhere in pangkor
mode: mama borek anak rintik! heh.!
.. patotnye join contest SUKA+KUAT MAKAN ..

Gcc by Nadaratul

aduh , da last minute nie 
tp takpela kan , harap still diterima lagi

so , inilah dia pic yang saya rase agak gelojoh :

ni saya :)
okay tipu , ni adik saya








saya rasa gambar ni GELOJOH kerana 

-dia nampak cam da lapar sgtsgt and tak sabar nak makan+minum
-dia ni biasanye excited bila orang ambil gambar but sekarang dia tak heran pun kan, pandang pun taknak

okay , itu sahaja ;)

Closing date : 22 november 2010

Gcc by Mama Aman & Arief

 Join GA diatas. Meh join reramai!!


Ne gambar anak saya tau
Masa ne saya buat spegeti
Kalau macam ne tak gelojoh tak taulah
Saya suruh pakai sudu/ garpu dia kata lambat
Sudahnya semua spegeti dia gengam je guna tangan


Gcc by eima

by


Tarikh Tutup : 22.11.2010





Nak Joint Click Here

Wednesday, December 15, 2010

Gcc BY just

syarat-syarat  penyertaan:
 1.Satu entry khas buat "GCC" dan sertakan link entry anda 
 [sebarang penyertaan tanpa link tidak akan dilayan] - Dah

2.Peserta haruslah meng"upload" sekeping gambar dan berikan sedikit penjelasan kenapa anda rasa gambar tu kelihatan "Gelojoh".Gelojoh tak semestinya pasal makan kan??haaa..jadi pandai2 la korang!
Meet my son Rayyan Adrian.
Ingat nak upload gambar Rayyan tgh sebok ambik mainan2 kat
Carefour but gambar blur la pulak.. hmm.. Anyway, gambar ni diambik masa buffday 2thn Rayyan bulan lps. Biasanya, Rayyan tak makan ayam. Tp ntah mood apa datang hari tu... mood buffday kot.. belasah seketul ayam!! Tgk muka dia.. tu gelojoh ke rakus??? Muahahahah..  


3.Gambar yang dipertandingkan perlulah gambar anda sendiri,terpulangla nak letak muka siapa pun! yang penting ada izin dari tuan punya badan okey! - Ni gambar anak I. Dah minta izin kat dia. :D

3.Letakkan banner contest di blog anda. - Dah

4.Jadi followers cik fatin'z [ini tak paksa..sunat saja] - Follow gak

5.Tarikh tutup peryertaan adalah pada 22 November 2010 sebelum 12 tgh mlm! - Nasib baik sempat! Phew...

Good Luck to me..
Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com