terlebih dahulu...
kepada tuan yang menganjur contest ini...
cik fatin..
sori la aku lambat join even kau da remind aku dari awal2 lagi..
sekali tengok blog kau...esok pula tarik tutup..
terus aku edit post ni walaupun berhabuk sudah aku save..
hahaha...
sori lambat fatin...jangan kau marah aa..masih ada peluang ba kan ? hehehe,,
syarat-syarat penyertaan:
1.Satu entry khas buat "GCC" dan sertakan link entry anda
[sebarang penyertaan tanpa link tidak akan dilayan]
2.Peserta haruslah meng"upload" sekeping gambar dan berikan sedikit penjelasan kenapa anda rasa gambar tu kelihatan "Gelojoh".Gelojoh tak semestinya pasal makan kan??haaa..jadi pandai2 la korang!
3.Gambar yang dipertandingkan perlulah gambar anda sendiri,terpulangla nak letak muka siapa pun! yang penting ada izin dari tuan punya badan okey!
3.Letakkan banner contest di blog anda.
4.Jadi followers cik fatin'z [ini tak paksa..sunat saja]
5.Tarikh tutup peryertaan adalah pada 22 November 2010
(p/s : aku copy bulat2 dari blog cik fatin pasal syarat2 )
hadiah ? wow... lumayan..dapat baju...blaus lagi tu...fatin,kalau lah aku menang..kau nak post pergi penang ka? tolong kirim amplang sekali sebagai hadiah tambahan..wakaka~ main2 jak aa fatin :P
-
--
---
-----
---------
--------------------------
-
---
gambar yang dipertaruhkan
jeng..jeng..jeng...
alamak.. muka hodoh aku...
jangan main2..pipi pun pandai makan cream cake...
ngee...
fatin..aku request nak upload 1 lagi picture..
bolehkan ?
bukan senang aku mahu tayang muka hodoh
( ceh..macam cantik..perasan sendiri )
tapi ini gambar berdua pula...wakakaka!!~
gambar ini diambil masa birthday my bobo
nah..kasih ketawa la muka buruk aku itu,,
macam muka stun ada juga...hahahah~
isk..gurau ~
ok..im done ~
nota si sentimental : saya join contest ini untuk support fatin...menang or kalah..yang penting sokong fatin punya anjuran buat pertama kali..fatin,nanti buat la contest lagi ok..haha~ that's all... ~


No comments:
Post a Comment