bismillah....
Salam semuaaaaaaaaa.....................
fuh..fuh..suh..suh....jap2...nak bersihkan sawang2 dulu.....
ekekekekekekekeke.....................................................
adohaiiiiii....lama xupdate blog....agak ketinggalan dengan yg lain.........
sebenarnya..cik fatin pown tak tau nak cita mcm na life kat sini....tapi yang pasti mmg sonok..~
walaupun tugas sebgai presiden Intake 2010 nieee agak mencabar......
Kawan2 pown banyak yg sebaya...ada yg jauh lebih tua...
hua3..tak da la nokk..paling senior dlm intake kitaorg pun 25tahun...
Setakat nieee...subject yg paling tufffff adalahhhhh...Anatomy and Physiology dan jugak Nursing prosess
yang bnyak prosedur kena hafal..aiyyyoooo...
huk3...
ok2..dah3..tak mau cita mcm g2~
ok...jumaat lepas 29/01..we oulss ada buat suprise tok roomate cik fatin....
alaaa...birthday dia la...apa agi..~
yang kena suap 2lar dah genap 19tahun~
special for her...choc.moose..~
bermakan-makan..wakakakaka...
budak along ne..memag comell...berasal dari semporna...ekekekeke...
ticik jer org nyer.....
urrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmm....
apa lagi yerp nak cita??????
haaaaa.....kemarin...saya n kawan2 bersama pengajar merangkap penyelaras
intake jan 2010 merangkap kakak baru saya yg bujang....
telah berjaya mendaki bukit bendera dengan berjalan kaki +hiking selama 45 mins!
hahahaha..bunyi mcm hebat........yerpppp...jom layan gmbar...
haaaa...amik ko..tak pewai di buatnya,,~!
tapi perjalanan yg memenatkan membuahkan perasaan puas hati bila...
melihat pemandangan yg indah!
dari kiri : rosia,asmah,sharifah,cik saadiah,me and mejoana
me & my roomate~
k lah..penat dah upload gmbar..hihihihi..
TaTa~!










