Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 31, 2010

huhuhu..im back~

bismillah....
Salam semuaaaaaaaaa.....................

fuh..fuh..suh..suh....jap2...nak bersihkan sawang2 dulu.....
ekekekekekekekeke.....................................................

adohaiiiiii....lama xupdate blog....agak ketinggalan dengan yg lain.........

sebenarnya..cik fatin pown tak tau nak cita mcm na life kat sini....tapi yang pasti mmg sonok..~
walaupun tugas sebgai presiden Intake 2010 nieee agak mencabar......

Kawan2 pown banyak yg sebaya...ada yg jauh lebih tua...
hua3..tak da la nokk..paling senior dlm intake kitaorg pun 25tahun...

Setakat nieee...subject yg paling tufffff adalahhhhh...Anatomy and Physiology dan jugak Nursing prosess
yang bnyak prosedur kena hafal..aiyyyoooo...
huk3...

ok2..dah3..tak mau cita mcm g2~

ok...jumaat lepas 29/01..we oulss ada buat suprise tok roomate cik fatin....
alaaa...birthday dia la...apa agi..~
 
 yang kena suap 2lar dah genap 19tahun~
 

special for her...choc.moose..~
 
bermakan-makan..wakakakaka...
budak along ne..memag comell...berasal dari semporna...ekekekeke...
ticik jer org nyer.....

urrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmm....
apa lagi yerp nak cita??????

haaaaa.....kemarin...saya n kawan2 bersama pengajar merangkap penyelaras
intake jan 2010 merangkap kakak baru saya yg bujang....
telah berjaya mendaki bukit bendera dengan berjalan kaki +hiking selama 45 mins!

hahahaha..bunyi mcm hebat........yerpppp...jom layan gmbar...



 
me,mejoana,sharifah...

 
 haaaa...amik ko..tak pewai di buatnya,,~!
  
 tapi perjalanan yg memenatkan membuahkan perasaan puas hati bila...
melihat pemandangan yg indah!
  
 dari kiri : rosia,asmah,sharifah,cik saadiah,me and mejoana
 



 
 me & my roomate~
 
k lah..penat dah upload gmbar..
hihihihi..

TaTa~!

Saturday, January 9, 2010

Seriusly........

Bismillah............

Salam semua.........

sebelum saya memulakan penulisan yang sememangnya merapu tahap otoman... anda di nasihatkan utk tidak membaca dengan keadaan yang terpaksa yerp~!

Sebab...nati korang rasa mcm..
tak puas hati~!kan?kan?kan???

Tetapi..pembaca yang berhemah amat la di alu-alu kan..
hahhahahahahahahaha.....................
harap2 la..yang membaca ni adalah pembaca yang bersopan santun..
kuang-kuang-kuang~!!

Sebelum apa-apa....
sekarang sudah 8hb kan?????3hari dah terlepas utk wish monthsary saya n en.hero~!
tapi belum terlambat....

We Have been Togather for 2 Years and 8 Month++


right now en.hero dah masuk ops...saya pun dah masuk minggu ke-2 kat sini..
Kat Kolej kejururawatn Sandakan...

setakat nie..al-hamdullilah...cik fatin adalh presiden ambilan Jan 2010..~
hahahaha..nak tegelak haku..giler hapa...cik fatin yg kuat merapu meraban boley kena lantik..
aipppp...ketuk pala jap!





hahahahahahaha..muka 2 mmg xboley blah kan?~!!


sapa nak baca lebey2???hurmmmmmmmmmm...nati la......
hat yg nie pown haku dah ponat~!!!



wat penat korang jer kan???ekekekekek~
k la..ciau lu..
Tata..




Monday, January 4, 2010

Mulut Orang yg Macam S*al!

bismillah..........

salam semua....

Pertama sekali.....saya dah bagi salam.....baik kan cik fatin???????

Selama ni....rasa nya..saya xpernah nak cari gaduh ngan sapa2.......

Blog saya...........adalah e-diary saya....
itu yg pasti........
tak ada paksaan kepada sesiapa utk membaca blog saya....
begitu jugak utk tinggalkan jejak....

Tapi ada jugak manusia yang pelik lagi biul tahap gila vavi.....
sori la...haku xpernah nak memaki dalam blog ni...Tapi entah kenapa ada jugak manusia
yang DENGKI dengan haku...cakap kotor macam tak belajar agama!

woiii..manusia.........siapa pun ko..agak2 la...nak becakap!
ko ingat aku nie perempuan murahan mcm yg ko ckp kat shoutbox haku????
elehhhh..penakut la ko beb!apasal tak tulis nama ko sendirik...
kenapa tulis seolah2 haku yg tulis perkara yg tak elok?????????

dah la masuk rumah orang cakap tak baik.....
Helloooo~!!!dengar sini ya...ko ingat aku nak delete apa yg ko tulis 2???
huh!soriiii...aku nak tengok berapa banyak dosa yang ko buat kat aku..
FITNAH OKEY!!tak pe2..yg penting haku dapat pahala...kan?kan?kan?

Mesti best baca  sebab orang yg xda Indentiti umpama CACING KERAWIT DALAM DAGING BABI! tak sedar diri..tapi masih nak susahkan org...
aku harap ko sedang terasa dengan apa yang ko tulissss....

yuhuuuuu,....tak kisah la pun saya suka merapu..
ada susahkan ko???ada aku suruh ko baca blog haku????perasaaaaaaannnnn nak mampus!
pegi laaaaaa....i tak kisah okey...

ko nak tulis pun tulis la...............................
yang penting org yg selama ni dok baca blog aku tau sepa aku sebenarnya...
kan????????

Friday, January 1, 2010

Welcome 2010 Goodbye 2009

bismillah....

Salam semuaaa.......

Happy New Year readers!~berakhrilah sudah tahun 2009 dan tahun 2010 muncul dan memyimpan sejuta impian bagi setiap insan untuk memiliki hidup yg lebih baik dari sebelumnya....

2009 meninggalkan begitu banyak kenangan yang indah bagi saya......dan rezeki begitu banyak... al-hamdullilah...agak kelewetan mempunyai adik kecil...yg lahir pada 2009 =)..agak kelewatan menerima tawaran belajar semula dan dijamin terus mendapat kerja dengan kerajaan...alhamdullilah.........al-hamdullilah.. saya dan en.fazlan masih mampu meneruskan hubungan kami..insyallah...akan pergi ke tahap seterusnya... walaupun stelah beberapa kali di tangguhkan....

dan banyak lagi...begitu juga dengan org lain kan????


nak jugak minah nie mencacap~!!

pada masa sya menaip entry nie...saya sedang sibuk berorentasi...miahahahahahaha...
tak ada la nok...haku tipu...entry ni auto publish okey~!

anyway...
Happy New Year~!!
2010





Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com