bismillah..........
salam semua....
Pertama sekali.....saya dah bagi salam.....baik kan cik fatin???????
Selama ni....rasa nya..saya xpernah nak cari gaduh ngan sapa2.......
Blog saya...........adalah e-diary saya....
itu yg pasti........
tak ada paksaan kepada sesiapa utk membaca blog saya....
begitu jugak utk tinggalkan jejak....
Tapi ada jugak manusia yang pelik lagi biul tahap gila vavi.....
sori la...haku xpernah nak memaki dalam blog ni...Tapi entah kenapa ada jugak manusia
yang DENGKI dengan haku...cakap kotor macam tak belajar agama!
woiii..manusia.........siapa pun ko..agak2 la...nak becakap!
ko ingat aku nie perempuan murahan mcm yg ko ckp kat shoutbox haku????
elehhhh..penakut la ko beb!apasal tak tulis nama ko sendirik...
kenapa tulis seolah2 haku yg tulis perkara yg tak elok?????????
dah la masuk rumah orang cakap tak baik.....
Helloooo~!!!dengar sini ya...ko ingat aku nak delete apa yg ko tulis 2???
huh!soriiii...aku nak tengok berapa banyak dosa yang ko buat kat aku..
FITNAH OKEY!!tak pe2..yg penting haku dapat pahala...kan?kan?kan?
Mesti best baca sebab orang yg xda Indentiti umpama CACING KERAWIT DALAM DAGING BABI! tak sedar diri..tapi masih nak susahkan org...
aku harap ko sedang terasa dengan apa yang ko tulissss....
aku harap ko sedang terasa dengan apa yang ko tulissss....
yuhuuuuu,....tak kisah la pun saya suka merapu..
ada susahkan ko???ada aku suruh ko baca blog haku????perasaaaaaaannnnn nak mampus!
pegi laaaaaa....i tak kisah okey...
ko nak tulis pun tulis la...............................
yang penting org yg selama ni dok baca blog aku tau sepa aku sebenarnya...
kan????????

5 comments:
uina~
sepa jg urg 2!!??
tb2 cri psal dgn ko...
xpa..
aq skong ko!
huhUh~
huhu...sama la kite...
sabr je k..lama2 nnt drg bosan drg diam la..lantak je ctu..
mulut mansia ni kdg2 cm sial jgk..
xleh tgk org senang ckit...
geram je...
dia kata pe erk??huhu...
hi.
i've started reading ur blog recently.
the hell with what people have to say, aye?
kite mmg x ly nk tutup mulut org ni.
nway, i like seeing u n ur mr hero.
good luck to the both of u!
:)
sabar ye~~
org mcm tu mmg..
ske btol cri psl.
biarkan dia,
jgn dilayan org gitu..
kite mrh2 kt dia,
enth2 dia sorak2 gembira..
jnji fatin kenal diri fatin yg sbnr, n kami ur blog reader pon tau yg fatin x mcm yg ttulis kt shoutbox tu..=)
mak ai..ade gak org mencarut2 camtu ek..?biase le..mgkin die jelez dgn ur blog kot..huhu..
xpe2..biar die dpt pembalasan..klu 1 ari org wat kt die plak..pdn muka die!
Post a Comment