Bismillah............
Salam semua.........
sebelum saya memulakan penulisan yang sememangnya merapu tahap otoman... anda di nasihatkan utk tidak membaca dengan keadaan yang terpaksa yerp~!
Sebab...nati korang rasa mcm..
tak puas hati~!kan?kan?kan???
Tetapi..pembaca yang berhemah amat la di alu-alu kan..
hahhahahahahahahaha.....................
harap2 la..yang membaca ni adalah pembaca yang bersopan santun..
kuang-kuang-kuang~!!
Sebelum apa-apa....
sekarang sudah 8hb kan?????3hari dah terlepas utk wish monthsary saya n en.hero~!
tapi belum terlambat....
We Have been Togather for 2 Years and 8 Month++
right now en.hero dah masuk ops...saya pun dah masuk minggu ke-2 kat sini..
Kat Kolej kejururawatn Sandakan...
setakat nie..al-hamdullilah...cik fatin adalh presiden ambilan Jan 2010..~
hahahaha..nak tegelak haku..giler hapa...cik fatin yg kuat merapu meraban boley kena lantik..
aipppp...ketuk pala jap!
hahahahahahaha..muka 2 mmg xboley blah kan?~!!
sapa nak baca lebey2???hurmmmmmmmmmm...nati la......
hat yg nie pown haku dah ponat~!!!
wat penat korang jer kan???ekekekekek~
k la..ciau lu..
Tata..



1 comment:
lama nya tak jenguk blog adik ni. waa bestnya belajar agi. nanti sakit leh jumpa adik..
Post a Comment