Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, January 9, 2010

Seriusly........

Bismillah............

Salam semua.........

sebelum saya memulakan penulisan yang sememangnya merapu tahap otoman... anda di nasihatkan utk tidak membaca dengan keadaan yang terpaksa yerp~!

Sebab...nati korang rasa mcm..
tak puas hati~!kan?kan?kan???

Tetapi..pembaca yang berhemah amat la di alu-alu kan..
hahhahahahahahahaha.....................
harap2 la..yang membaca ni adalah pembaca yang bersopan santun..
kuang-kuang-kuang~!!

Sebelum apa-apa....
sekarang sudah 8hb kan?????3hari dah terlepas utk wish monthsary saya n en.hero~!
tapi belum terlambat....

We Have been Togather for 2 Years and 8 Month++


right now en.hero dah masuk ops...saya pun dah masuk minggu ke-2 kat sini..
Kat Kolej kejururawatn Sandakan...

setakat nie..al-hamdullilah...cik fatin adalh presiden ambilan Jan 2010..~
hahahaha..nak tegelak haku..giler hapa...cik fatin yg kuat merapu meraban boley kena lantik..
aipppp...ketuk pala jap!





hahahahahahaha..muka 2 mmg xboley blah kan?~!!


sapa nak baca lebey2???hurmmmmmmmmmm...nati la......
hat yg nie pown haku dah ponat~!!!



wat penat korang jer kan???ekekekekek~
k la..ciau lu..
Tata..




1 comment:

kew_chop said...

lama nya tak jenguk blog adik ni. waa bestnya belajar agi. nanti sakit leh jumpa adik..

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com