Salam sumer..
waaaa.....
cuba lihat kalender...
dah setengah taun 2009 kan???
xsedar...bnyak dah berlaku...
hari ne telah berlaku sesuatu..
imbas kembali 31mei 2009
**********************************************************************
en.Fazlan:"tgk awe budu main game"
ku:"nak gayut??"
[bajet nak mengada2 lebih lar masa nieh]
en.Fazlan:"soli xdpt.Coz satgi ada baris kami..lgpun xda mood b mau gayut,fedup dok sni [kem l.datu].Mcm oag paloi jak+xleh nak wat apa."
sakit hati betol haku di watnyer..xpe.!
off tepon!!
******************************************************************************
1 Jun 2009
::Fatin yg Kuat Majuk::
still off handphone...
fon umah berdering.....ku sambut tapi xbersuara..konfirm en.Fazlan..
huh..!xmau on hp..padan muka..
5mins later...
ada oag xtahan...trus on hp....
tuptup..msge+miskol from en.Fazlan yg Super Banyak..sibuk tnya kenpa off hp??
[aikkk..xkan la faham2 kot..haku tengah majuk psal semlm??]
dah lar..boley2 en.fazlan Marah2..
haiyakkk..!!!!!nak kena sembur ne...
en.fazlan:
"ckp la apa yag nak ckp"
ku:
"invisible words..........
haaaa,syg rasa mcm nak tembak jer pegwai2 b ngan snipper supaya b boley balik cpt,rasa mcm nak siat2 jer kulit b coz sengal giler..syg rasa mcm nak sembur2 tilambantal b ngan minyak tar spya b xleh tido..syg rasa mcm pijak2 jer tibi b spya leh lyan syg... syg dah puas dah menyembur.."
en.Fazlan:
"dah puas????arrrrghhh..uwaaa..ngtok tahap bewak b nie..."
[mengantok ada ke tahap bewak???]
ku:
"tido lar.!menci thap babun tol..!"
::agak nyer oag yg kena sembur 2 mcm ne jadik nyer??hikhikhik::
padan muka...dah lar kena move ke kem lahad datu yg membosankan..kena sembur agi.. 2lar len kali ckp lagik xda mood..mmg ku serang habis2an..ku sembur mcm2..smpai kamu terasa nak tido ngan statement gileb*b* ku yg merapu2 smpai merentasi laut cina selatan..
hahahaha..
anywhre..its ok syng..syg fham..tapi i2 lar bila kerinduan+kebosanan melanda jiwa.. akan syg serang hubby..ngeh3...
sori b..hehehehe...lebiuuuuu...
coz masih than perangai gila2 syg ne..kui3..
::tempek gmbar lama lar plak..ngeh3..::
kesimpulannya..jgn jadi mcm saya yew kwn2..
kdng2 en.Fazlan pown geram sampai hentak2 kaki mcm org kwad tuh!
hahahaha..
sekian saja enty Hyper merapu dan merepak Tak tentu hala..
ciau lu..
TaTa

