Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers
Showing posts with label boring. Show all posts
Showing posts with label boring. Show all posts

Saturday, January 19, 2013

yesterday

bismillah..

hi.yesterday,kemarin,semalam en.tunang on his way utk berkursus..and now berada di Kampung beliau memandangkan kursus start isnin ni.

perasaan saya?of course sedih.. hari khamis tu siap tolong kemas2kan barang sebb mr.fiance pinjam lugage saya.huh.!lugage yang selalu di angkut pigi sandakan..last month beg ni dah ikut kami ke taiping-Jb lagi. n now dia ikut lagi mysayang.!huh.i hate u beg...! *insert jeles mode disitu*

5months without him.....

1st-saya kena pergi kursus kawin sorang-sorang.
2nd-lapor diri d JKNS pun sorang-sorang.
3rd-pigi cari baju kawin n everything sorang-sorang

and saya benci mengurus satu org seja.

nasib badan...n now the only thing i can say.. i miss u so bad sayang T_T


ku kan terus setia menantimu..

notakaki-->meremang bulu tiba-tiba jadi jiwang nieh.!

Monday, August 9, 2010

Woi pemalas lah!

bismillah............

Salam.............................

right now i was sitting at library..sigh*

 sangat boring okey.........kawan-kawan yg lain sedang me "repeat" paper CPR

Hari ni jugak tak da cerita yang menarik..~konon2 datang library nie nak belajar la...tapi hampeh!~  MALAS... 

apa nak jadi dengan aku nie????????

k la..ciau lu...nak siapkan presentation~

Thursday, June 10, 2010

Bidan Terjun~!

bismillah...

Salam semua....
Apa kabar darling-darling sekalian...[muahahahahaha..bnyk darling aku...]hari ni aku nak share la beberapa gmbar yg haku edit..actually tak pandai pun bab edit2 gmbar nie...tapi nak jugak mencuba!haiyaaaa... nie la.. akibatnya tak da keja time cutii..erk3..

okeyyyy..tima kasih buat kak fith tok gmbar yg cantikkk nie....aiyooo...for me gmbar nie sentimental betuullll..
sampai saya dgn tak tau malunya minta gmbar nie...

[mencuba menghasilkan tone colour..biarpun xpandai.. =P]

berpeluh aku upload gmbar nie..mau 1jam..gilaaa.....ini dari lensa sir yioww.. pinjammm..hi3


gambar dulu-dulu...


love u manjer~!

my fav pic~

my mum..[gmbar ni tak beredit..just aku tulis2]

k la...penat mengupload..ciau lu..TaTa

Monday, July 13, 2009

Bila saya suka layan~~,

Salam semuaaaa~!

yuhhhhhhhhhhhhuuuu..
ari ne..terfikir nak kongsi cite yg syahdu..
"NUR KASIH"
arahan kabir bhatia
klik sini tok mengetahui dgn lebih lanjut tntang cite ne
mula2 tegok..mcm xsyok...
pahtu..bila episode ke-2 dah mula....perggghhh..
Layan okey???
ekekekeke...

xcaya???cuba tegok Trailer dier..
huhuhuhuhu..~
bnyak berunsurkan keagamaan..mmg berbaloi la tegok..
apa agi..kita ne yg tengah
Berkasih-kasihan
baik yg sudah kawin atau pn belum~

[ekekekeke]






nak tunggu cite ne main pown punya la seksa...
Tapi gara2 sonok..
snggup wooo tunggu even seminggu sekali jer main..

cite ne bnyak bagi pengajaran~

terngiang2 di telinga..~ kata2 yg diucapkan oleh Liza othman yg memegang watak sebagai isteri Dato Jalaluddin Hassan semasa suaminya nazak..

"isteri orang ada intan berlian,isteri abg?"

"isteri abg ada abg.."

dan mula terfikir..begitu kah aku nati...
sungguh menginsafkan kita..
bhwa harta bukanlah segalanya..
tapi segalanya buat kita adalah Kasih sayang~

pergghhhh..apa agi ae nak tulis????
dah lah line tenet slow mengalahkan kura-kura begelek..
ekekekeke~

nak cite pnjang2 pown jd ilang mood..k lah..
ciau lu..
TaTa




Monday, June 1, 2009

kena buli or kena marah??

Salam sumer..
waaaa.....
cuba lihat kalender...
1 JUn 2009...
dah setengah taun 2009 kan???
xsedar...bnyak dah berlaku...
dan..
hari ne telah berlaku sesuatu..
imbas kembali 31mei 2009
**********************************************************************
Sms Mode...
ku:"b..wat pe??"
en.Fazlan:"tgk awe budu main game"
ku:"nak gayut??"
[bajet nak mengada2 lebih lar masa nieh]
en.Fazlan:"soli xdpt.Coz satgi ada baris kami..lgpun xda mood b mau gayut,fedup dok sni [kem l.datu].Mcm oag paloi jak+xleh nak wat apa."
ku:"k."
sakit hati betol haku di watnyer..xpe.!
off tepon!!
******************************************************************************
1 Jun 2009
::Fatin yg Kuat Majuk::
still off handphone...
early morning....
fon umah berdering.....ku sambut tapi xbersuara..konfirm en.Fazlan..
huh..!xmau on hp..padan muka..
5mins later...
ada oag xtahan...trus on hp....
tuptup..msge+miskol from en.Fazlan yg Super Banyak..sibuk tnya kenpa off hp??
[aikkk..xkan la faham2 kot..haku tengah majuk psal semlm??]
dah lar..boley2 en.fazlan Marah2..
haiyakkk..!!!!!nak kena sembur ne...
en.fazlan:
"ckp la apa yag nak ckp"
apa agi..
ku:
"invisible words..........
haaaa,syg rasa mcm nak tembak jer pegwai2 b ngan snipper supaya b boley balik cpt,rasa mcm nak siat2 jer kulit b coz sengal giler..syg rasa mcm nak sembur2 tilambantal b ngan minyak tar spya b xleh tido..syg rasa mcm pijak2 jer tibi b spya leh lyan syg... syg dah puas dah menyembur.."
en.Fazlan:
"dah puas????arrrrghhh..uwaaa..ngtok tahap bewak b nie..."
[mengantok ada ke tahap bewak???]
ku:
"tido lar.!menci thap babun tol..!"
::agak nyer oag yg kena sembur 2 mcm ne jadik nyer??hikhikhik::

padan muka...dah lar kena move ke kem lahad datu yg membosankan..kena sembur agi..
2lar len kali ckp lagik xda mood..mmg ku serang habis2an..ku sembur mcm2..smpai kamu terasa nak tido ngan statement gileb*b* ku yg merapu2 smpai merentasi laut cina selatan..

hahahaha..

anywhre..its ok syng..syg fham..tapi i2 lar bila kerinduan+kebosanan melanda jiwa.. akan syg serang hubby..ngeh3...

sori b..hehehehe...lebiuuuuu...
coz masih than perangai gila2 syg ne..kui3..
::tempek gmbar lama lar plak..ngeh3..::

kesimpulannya..jgn jadi mcm saya yew kwn2..
kdng2 en.Fazlan pown geram sampai hentak2 kaki mcm org kwad tuh!
hahahaha..

sekian saja enty Hyper merapu dan merepak Tak tentu hala..

ciau lu..
TaTa

HAMTARO Pictures, Images and Photos





Saturday, May 30, 2009

Rumah ku Syurga Ku..~

Salam...

huhuhu..rumahku syurgaku..~
semalam saya lepak kat umah mak cik saya di Pasir Putih Putatan..
[bukan pasir Mas kelantan Or Pasir Putih Tawau yew kwn2??]

sbbkan adik sya yg Sengal sgt nak my untie hntar p airport gak!
Menci..dier pegi Melencong kat K.L nu...so tinggal la saya sorang2 dok dlm umah besar ne..
::umah peninggalan Mak & Abah saya semasa mereka masih sama2::

haku rasa mcm kena dok kat dlm gua jer..
rumah yg berbilik 6..tapi 1 jer berisi..

Keja saya..apa agi..tido jelah..xyah masak bnyak2..kui3..
sekdar mengisi perut saya sorang jer..


::Rumah sewa Saya::

So..ada sesapa x yg nak Temankan sya????

ok la..ciau lu..
TaTa



HAMTARO Pictures, Images and Photos

Tuesday, April 28, 2009

::::Bored::::

::Salam::
::Help me::
::soooo boring::
Bored Pictures, Images and Photos
::I want him::
::Duh...xda menda len ke??::
::yang syok??::
Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com