Salam semuaaaa~!
yuhhhhhhhhhhhhuuuu..
ari ne..terfikir nak kongsi cite yg syahdu..
"NUR KASIH"
arahan kabir bhatia
klik sini tok mengetahui dgn lebih lanjut tntang cite ne
mula2 tegok..mcm xsyok...
pahtu..bila episode ke-2 dah mula....perggghhh..
Layan okey???
ekekekeke...
xcaya???cuba tegok Trailer dier..
huhuhuhuhu..~
bnyak berunsurkan keagamaan..mmg berbaloi la tegok..
apa agi..kita ne yg tengah
Berkasih-kasihan
baik yg sudah kawin atau pn belum~
[ekekekeke]
yuhhhhhhhhhhhhuuuu..
ari ne..terfikir nak kongsi cite yg syahdu..
"NUR KASIH"
arahan kabir bhatia
klik sini tok mengetahui dgn lebih lanjut tntang cite ne
mula2 tegok..mcm xsyok...
pahtu..bila episode ke-2 dah mula....perggghhh..
Layan okey???
ekekekeke...
xcaya???cuba tegok Trailer dier..
huhuhuhuhu..~
bnyak berunsurkan keagamaan..mmg berbaloi la tegok..
apa agi..kita ne yg tengah
Berkasih-kasihan
baik yg sudah kawin atau pn belum~
[ekekekeke]

nak tunggu cite ne main pown punya la seksa...
Tapi gara2 sonok..
snggup wooo tunggu even seminggu sekali jer main..
cite ne bnyak bagi pengajaran~
terngiang2 di telinga..~ kata2 yg diucapkan oleh Liza othman yg memegang watak sebagai isteri Dato Jalaluddin Hassan semasa suaminya nazak..
"isteri orang ada intan berlian,isteri abg?"
"isteri abg ada abg.."
dan mula terfikir..begitu kah aku nati...
sungguh menginsafkan kita..
bhwa harta bukanlah segalanya..
tapi segalanya buat kita adalah Kasih sayang~
pergghhhh..apa agi ae nak tulis????
dah lah line tenet slow mengalahkan kura-kura begelek..
ekekekeke~
nak cite pnjang2 pown jd ilang mood..k lah..
ciau lu..
TaTa
Tapi gara2 sonok..
snggup wooo tunggu even seminggu sekali jer main..
cite ne bnyak bagi pengajaran~
terngiang2 di telinga..~ kata2 yg diucapkan oleh Liza othman yg memegang watak sebagai isteri Dato Jalaluddin Hassan semasa suaminya nazak..
"isteri orang ada intan berlian,isteri abg?"
"isteri abg ada abg.."
dan mula terfikir..begitu kah aku nati...
sungguh menginsafkan kita..
bhwa harta bukanlah segalanya..
tapi segalanya buat kita adalah Kasih sayang~
pergghhhh..apa agi ae nak tulis????
dah lah line tenet slow mengalahkan kura-kura begelek..
ekekekeke~
nak cite pnjang2 pown jd ilang mood..k lah..
ciau lu..
TaTa


1 comment:
saye pun layan gak citer nur kasih tu, baru episod 5 tgk. jap agi nk samb tengok episod 6 n 7. best kan cite ni..
Post a Comment