Salam semuuuaaaa~~,
hua3....
tadi dok usha2 bini pak google punya purse~
hokey...saya mula la....
waaaaaaaaa...sonok nyer kalau ada satu..hik3..
sbb lain drpd yg len...
coz stkat ne saya guna yg cap ayam jer...wawawawa..~
yg da latest pown jenama Carlo Rino..itu pown dah berkurun guna...
nak yg barrrruuuuu...
cuba korang bayangkan kalau saya kuar pkai yg muka ayam ne..
hak3..
mesti org akan tegur..
"eh..kamu dpt dari mna purse ne..."
sbb msti dorang rasa pelik kan????
[lalalalala...konfirm en.hero xmau kuar ngan haku~]
hua3....
tadi dok usha2 bini pak google punya purse~
hokey...saya mula la....
waaaaaaaaa...sonok nyer kalau ada satu..hik3..
sbb lain drpd yg len...
coz stkat ne saya guna yg cap ayam jer...wawawawa..~
yg da latest pown jenama Carlo Rino..itu pown dah berkurun guna...
nak yg barrrruuuuu...
cuba korang bayangkan kalau saya kuar pkai yg muka ayam ne..
hak3..
mesti org akan tegur..
"eh..kamu dpt dari mna purse ne..."
sbb msti dorang rasa pelik kan????
[lalalalala...konfirm en.hero xmau kuar ngan haku~]

sgt la sonok kalau ada yg mcm armadillo nieh...
hahahahahahaha
hahahahahahaha
waaaaaaa...yg ne kalau ada mesti agi sonok kan???kan..??kan???tempat syilling saya yg melambak tuh!!
tang yg ne lagi la cuteeeee~Hubby!!!!syg nak yg mcm gini..yg kaler2 pink tuh~!
tapi xmau la anjing2 ne..Panda ke..??
bolehh ya???
hua3...
[eh..panda ada kaler pink ke???layyyaaaannn~]
hp pink..
bilik pink..
baju pink
[jarang sekali dipkai sekrng ne]
bantal pink
purse pink
dan yg xtersenarai..
ekekekekeke..
seperkara lagi..saya ne mmg keji..
bukn keji la..tapi manjer lebih kat en.Herooo...
teringat masa dekat2 bfday saya...
rasanya ada dlm 2mggu kot sblum tue..saya n en.Hero kuar jln2 window shoping..
pahtu TER masuk la kedai jam idaman saya..~
smbil2 dok cuci mata..terpandang la jam BONIA yg di idam2kan..
pahtu terus ngan lancangnya...
"b..lawakan jam tuh~"
dengan harapan my herooo paham2 la...hak3..
tegok2 dier wat dunno jer..smbil kata..
"ala..xmampu b..mahal sgt.."
wowowowowow...ok2..saya 2 xla Paksa2 en.Heroo tok beli jam yg
berangka mcm ne..
RM***.00 kan???
tapi dlm hati tueee...sonok nyer kalau dpt..huhuhuhuhu~
tup..tup..tup..masa bfday saya..tetiba lak en.Heroo bagi!
waaaaa...macih b..hik3..sonok sgt.~ok.. ada yg kata..
belum jadik laki dah dok kebas duit...so what??????
kamuu jeles???
ada gak yg pandang serong kat saya..
sbb en.Heroo yg dok support saya..~so what again????
kemana lagik duit en.Heroo nak kuar melainkan tok mak abah n saya????
lalalalala..
kan b?????yelah hubby sllu kata g2..
ne yg makin syng..hak3..keji2.!
biar pown en.heroo yg support saya..saya jugak sanggup mengeluarkan cash dari mulut Rimau tuh semata2 nak beli baju yg sama..hahahahah~
en.herooo pkai jer..dier xpenah peduli coz keperluannya sya yg uruskan..
dari atas smpai ke bwah..
dr dlm ke luar..
dari hal2 besa smpai ke hal2 yg melibatkn keja..
urusan bank beliau..urusan motor..urusan segala2nya..
jadi apa yg sya dpt tuh mcm elaun la..hahahahahaha~
untung kan en.Fazlan????
dier cuma kata..
"yag..nati byar insuran moto b ae??pahto road tax..pahtu..bla..bla..bla"
dan saya??
"orait sayang~"
sungguh la..xbnyk songeh bakal bini en.Fazlan ne..
ekekekekeke~
okey2..dah3...
Terlanjur cite Pasal en.Herooooo..
tadi pagi saya dpt msge!!!~
waaaaa..hapieee okey??????????????????
dpt tau dorang semboyan just berkhemah tepi sungai yg dkt ngan petempatan..
sooo...ada line~
dannnnn..
baru sudah bergayut n bermsge ngan en.heroooo..~
hik3..macih b~

seee u after 2 weeks...xsabar.!!!
tiada kata seindah cinta mu~
tiada aku tanpa dirimu...
lope biyyyyuuuu larlink~!
k la..ciau lu..
TaTa

tiada kata seindah cinta mu~
tiada aku tanpa dirimu...
lope biyyyyuuuu larlink~!
k la..ciau lu..
TaTa


1 comment:
nasib baik abe fazlan tak pink, hihihi
Post a Comment