Salam semuuuaaaaa..~
urmm.urm..urmmmmm....
hari ne seawal pagi morning,
dengan mata yg masih bertaik gatai nak mengepost blog..
hahahahahaha...
Lets say,
tentang blog kegemaran saya..
or..
dengan lebih tepat lagik..
yg saya suka baca tiap2 hari...
hua3...
sejak saya beralih dari
Wordpress
atas sokongan KaK murni~
[macih kak]
saya dah mula addict ngan blogspot..
Dan hari ne baru nak cite..blog sapa yg saya suka terjah.
yg dlm erti kata pendek..dah addict ngan blog org tu..
1.of coz blog Kak Murni..
sebab..dah lama baca blog kak murni~
2.Kak Kiah~
yg ne pown kenal dari wordpress jugak tau~
3.Kak Fith~
sbb yg sama jugak..~
4.Fiza Mastar..
hua3...budak ne mmg comel..gemmmooookk~ekekekeke..
5.Kak Zuris..
hehehehehe..ampun2 kerna menjadik silent reader akak..lalalalala~
6.Princess cerry Berry aka ifa..
okey..suka ngan cite sweet2 nyer..~
7.Ustaz Razi..~
sbb ustaz sorang ne cool~
8.Rosha
urmm.urm..urmmmmm....
hari ne seawal pagi morning,
dengan mata yg masih bertaik gatai nak mengepost blog..
hahahahahaha...
Lets say,
tentang blog kegemaran saya..
or..
dengan lebih tepat lagik..
yg saya suka baca tiap2 hari...
hua3...
sejak saya beralih dari
Wordpress
atas sokongan KaK murni~
[macih kak]
saya dah mula addict ngan blogspot..
Dan hari ne baru nak cite..blog sapa yg saya suka terjah.
yg dlm erti kata pendek..dah addict ngan blog org tu..
1.of coz blog Kak Murni..
sebab..dah lama baca blog kak murni~
2.Kak Kiah~
yg ne pown kenal dari wordpress jugak tau~
3.Kak Fith~
sbb yg sama jugak..~
4.Fiza Mastar..
hua3...budak ne mmg comel..gemmmooookk~ekekekeke..
5.Kak Zuris..
hehehehehe..ampun2 kerna menjadik silent reader akak..lalalalala~
6.Princess cerry Berry aka ifa..
okey..suka ngan cite sweet2 nyer..~
7.Ustaz Razi..~
sbb ustaz sorang ne cool~
8.Rosha
rosha..haku sajer jer letak nama mu yg paling bawah..
ekekekekekeke~
dan ada gak yg xtersenarai..~
tapi jgn lak yg len berkecil hati yer..
kalu nak saya hari2 baca..hari2 la update blog..
hua3..suka hati jer kan???
Dan jugak..pada pembaca2 sekalian..
tima kasih coz sudi lawat blog yg penuh ngan citer yg boleh wat org nak temuntah ne..
tapi i2 lah saya dan kehidupan saya..
kalu xsuka..xyah baca..~
ekekekekekeke~
dan ada gak yg xtersenarai..~
tapi jgn lak yg len berkecil hati yer..
kalu nak saya hari2 baca..hari2 la update blog..
hua3..suka hati jer kan???
Dan jugak..pada pembaca2 sekalian..
tima kasih coz sudi lawat blog yg penuh ngan citer yg boleh wat org nak temuntah ne..
tapi i2 lah saya dan kehidupan saya..
kalu xsuka..xyah baca..~
k lah..sekian saja entry merapu pada hari ne..
ciau lu,
TaTa



3 comments:
hehe..
thank Q fatin..
suke bc blog kamo juge..
blog kamo ni sweet sgt2 tau..
kaler pink la tuh..
cair ifa...
hehehe..
betui2, blog kite ikut suke kita la nk tulis apa kan. sape tak suke baca, sila la jgn bace, hihihi
patut ar rasa cam de org curi2 skodeng ;P
tq ye fatin
dtg2 lah slalu
jgn segan2 drop komen ye
akak x mkn org.jgn takut
heheee...
Post a Comment