Salam semuaaaa~~,
ehem3..hari ne..kira last day date ngan en.Herooo..
waaaaaa..baru balik ops dah nak kena tinggal agi????
hari rabu ne..15/7 till 27/7 en.hero..akan membuktikan
keHEROan nya..ahaks~~,
gud luck syng..moga kamu menng agi~!
i hope..selasa ne..leh jumpa b.~~,
ok2..berbalik pada cite sebenar...
tadi pagi..saya n en.Fazlan kuar mkn KFC..
[hohohohoho..antu kfc okey??]
pahtu pegi watson beli Fever Temp..
al-maklum la..dah ada kes postve H1N1 kat area saya..
so..mulai esok..saya akan pakai itu topeng ijau bila kuar ke umah..
then beli supplment en.Herooo..+ Became tok bekalan masa actvti 2 mggu d dlm utan.~
balik jer dari k.k lepak2 jap..mkn nasi agi...
waawaawaa...
dasar kuat mkn...
then..apa agi..tidoooo la....hua3...
Tapi tadi ptng mmg syok..tau sbb apa??
sebab kami berempat kuar naik motor..hua3...
siapakah gerangan berempat itu????
hurrrmmm
sendiri layan sampai abis..ekekekeke
giler tulll...pegi putatn Layan roti canai lu,
pahtu singgah SERVEY..
beli mcm2..yg lucunya..c wiwit ne mcm xmau lepas dari abg lan nya..
hua..hua..hua..
then sambil jln..smbil amik maknan..
selagi tercapai..selagi tu dier amik..
sabar jelah....
kena lak..gaji lmbat lai..cian hubby..ekekekeke~
ingatkan balik trus ghupanya
singgah pantai lagik..hu3...
ehem3..hari ne..kira last day date ngan en.Herooo..
waaaaaa..baru balik ops dah nak kena tinggal agi????
hari rabu ne..15/7 till 27/7 en.hero..akan membuktikan
keHEROan nya..ahaks~~,
gud luck syng..moga kamu menng agi~!
i hope..selasa ne..leh jumpa b.~~,
ok2..berbalik pada cite sebenar...
tadi pagi..saya n en.Fazlan kuar mkn KFC..
[hohohohoho..antu kfc okey??]
pahtu pegi watson beli Fever Temp..
al-maklum la..dah ada kes postve H1N1 kat area saya..
so..mulai esok..saya akan pakai itu topeng ijau bila kuar ke umah..
then beli supplment en.Herooo..+ Became tok bekalan masa actvti 2 mggu d dlm utan.~
balik jer dari k.k lepak2 jap..mkn nasi agi...
waawaawaa...
dasar kuat mkn...
then..apa agi..tidoooo la....hua3...
Tapi tadi ptng mmg syok..tau sbb apa??
sebab kami berempat kuar naik motor..hua3...
siapakah gerangan berempat itu????
hurrrmmm
sendiri layan sampai abis..ekekekeke
giler tulll...pegi putatn Layan roti canai lu,
pahtu singgah SERVEY..
beli mcm2..yg lucunya..c wiwit ne mcm xmau lepas dari abg lan nya..
hua..hua..hua..
then sambil jln..smbil amik maknan..
selagi tercapai..selagi tu dier amik..
sabar jelah....
kena lak..gaji lmbat lai..cian hubby..ekekekeke~
ingatkan balik trus ghupanya
singgah pantai lagik..hu3...
k lah..cite bnyak2 ayat dah tunggang tebalik..
enjoy da pics..
Layyyaaaannnnn~
enjoy da pics..
Layyyaaaannnnn~
hehehehehe..seperti dijanjikan oleh en.Heroooo...DURIANNNNN~
biar pn skit..asal dpt mkn cukup la..
Macih b!!!
perasan x kami pkai bju mcm mggu lepas???
hahahaha~saya n hubby sgt suka baju ne...
xpe..nati carik yg lebih syok!
k lah..ciau lu,
TaTa
hahahaha~saya n hubby sgt suka baju ne...
xpe..nati carik yg lebih syok!
k lah..ciau lu,
TaTa






2 comments:
amboi bestnye makan durian tepi pantai..
hik3..jeles la tueeeee~
Post a Comment