Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, July 20, 2009

segamit memori ku kenangi..

salam semuaaaa..~

hik3..tajuk 2 kan...
sebenarnya nak menjawab tag en.Razi kita...
eeeee...ngada tul ae..nak jugak saya wat keja umahh...
hahahahahahaha...

k lah..lets start!

Arahan :
Letakkan gambar sewaktu anda kecil. Adalah baik sekiranya anda menulis 20 perkara yang orang tak tahu tentang zaman kanak2 anda. Di hujung entri, pilih 5 orang untuk ditag. Anda amat bertuah jika ditag kerana saya ingin tahu tentang zaman kanak2 anda.

---->ok maaf yew kwn2..saya belum ada pakcik scanner...
tapi disebbkan saya manusia yg menghargai apa yg ada..
guna lah kamera cap ayam hp sya..
hahahaha~

ok2..dah2..dari tadi xmula2..hehehehehe~

Pertama:
Saya Lahir di hospital Queen Elizabeth Kota Kinabalu..

Ke-2:
Saya anak sulung okey???

Ke-3:
Saya anak kesayangan abah saya...
xcaya???sampai sekrng pown suka jln pelok2 ngan my dad..

[hahahahahaha]

Ke-4:
Saya kuat nagis..sgt kuat nagis..pantang kena marah..
mesti nagis..
xboley kena tegur..kalau kena tegur akan menangis 1hari..
hahahahaha..

actually peringai 2 dibawa smpai ketua ne haaaaa....
[naya en.hero kan???selalu kata saya kuat nagis..xleh tegur]

ke-5:
saya budak yg kuat merajuk..!dah kuat nagis mesti la kuat majuk kan????

teringat dulu masa sekolah ren.bila my dad xkasi beli sesatu..
1hari xmakan tau!hahahahaha..begong tol...

sampaikan telescope pown my dad snggup beli...
tapi skrng tak tau apa dah jadi sbb dok betapuk betaun2 dlm stor.!
ciss..anak xguna kan???
hahahahaha~

ke-6:
dulu saya tadika cina..pandai ckp cina..sbb kwn2 semua cina...
tapi bila dah besar sepatah pown haram xtau!

Ke-7:
dulu kaaaannn...saya ada kwn ngan budak "unknown" yg penting pempuan lah..dah xingat apa namanyer..masa tu tadika agi..

time rehat kita org main la atas bukit...main kejar2 g2..
jadi tegah syok saya berlari..ghupanya..kwn saya tuh berhenti nak betulkan kasut..
say lak..dari atas lari xtau mcm na nak break..apa agi..

dusshhh...telanggar..

begolek arrr...
hahahahahahahaha...
saya xapa2..tapi kwn saya tuh habis koyak dahi nyer....mak aiiii..
punya la takut...darah merata weiiii...

tapi..cikgu xmarah saya pown..ngeeeee~
cian my dad kena say "sori" pada bapa kwn saya..
atas kenakalan anak kesayngan nyer ini..hahahahaha

Ke-8:
dulu..masa sekolah ren.saya penah retak tulang siku..
sbb????
teka laaaaa......
hehehehehehehe..sbb saya jatuh tegolek2..
agagagagaga~

cian abah saya..jaga saya..sbb masa tuh my mum sibuk...
ekekeke..mkn kena suap..kena mandikan..dipkaikan baju..
hehehehehehe~

macih daddy!

kalau tegok balik tangan yg bengkok ne..teringat betapa nakalnya saya masa kecik2..

ke-9:
saya penah masuk Hospital sebab kena sengat ngan tebuan 1o ekor..
woooo...nasib xmati..
kalau xsilap saya masa tuh saya baru 7taun..2lar sebuk nak siram pokok
nak jadik minah kebun..

haaaa...amik ko!
masuk sepital..cucuk sana sini..pengsan xsedar diri..ekekekeke~

nakal kan????

Ke-10:
dulu saya giler berbasikal!~mcm budak2 lelaki tau...sampai kena panggil tomboy..
hehehehehehe~
kalu dok sembang2 ngan makcik2 kat kg ne..mesti dorang akan ckp

"nurul dulu kuat main basikal"


hahahahahahahahaha..malu sehhhh~

ingat dulu2..tiap taun mesti beli basikal baru..
pahtu masa dpt basikal baru..mula la main ngan kwn2 lelaki!~ahahahahaha..

sampaikan ada parut berjahit dikaki saya..sbb jatuh basikal..

ngokngek betul...


Ke-11:
Saya jugak seoarng budak perempuan yg suka main getah~!
weeeeee...sonok giler lompat2..hik3...

ke-12:
saya jugak minat main lompat2 atas tanah tuh..
apa ae??mainan tu namanya????xingat la...hik3..somebody plez remind me..
ala yg kena lukis kotak2 g2???

ke-13:
saya jugak budak perempuan tapi suka berambut mcm lelaki...
kenapa ae????
saya pown xtau..hahahahaha..

ke-14:
saya ada parut dikelopak mata saya...
bekas dijahit masa kecik2...

tau nape????

sbb saya jatuh longkang besar dpn pejabat my mum...
hehehehehehehehe~

ke-15:
My dad kata saya mulut becok masa kecik2..
ekekekekekeke~
giler ko..mak haku pown kata...saya ne kuat becakap...

masa umur 11bulan dah pandai beckap kata my mum..
but....
bejln nyer lmbat giler...xsilap my mum kata umur 3taun baru pndai bejln...

itu pown dah puas p specialist kononnya..takut cacat la...
tapi..bila dah besar pnjang..jenuh nak suh saya jgn bejln..

ekekekekekeke~
kuat meronda okey..!~
kan b..kan????
syg suka ajak b ronda2 kan????xpeduli pown b penat or tak..
hahahahahahaha~!

sila jgn contohi sikap saya yer kwn2..

ke-16:
saya suka mandi laut...
smpai kena tibai oleh abah saya..bila balik dari laut...ekekekekeke~

ke-17:
saya suka panjat pokok dulu2..
mcm lelaki g2...skrng ne xdah..hehehehehehe..

wat malu jer kan???

hehehehehehehehe..sememang nya..aku sebenar2 budak kampung..
men guli,men getah,men congkak,men tanah,mandi laut,naik perahu,tangkap ikan,panjat pokok,
lumba beskal,men lastik,men layang2,men kejar...

memori itu mmg indah tuk di kenangi..

dan..terfikir..nati anak2 aku..rasa ke mainan kampung mcm aku dulu2???
hehehehehehehe~
fikir..fikirkan lah...

hooooooo..seksa nyer jwb tag nieh~!!!!
ekekekekeke..
smpai sini jelah yew??????

oh..5 org yg bertuah itu adalah..
1.Kak Murni~
2.fiza mastar!
3.ifa...
4.Kak zuris..
5.My sis Yeyen.

k lah penat dah...ciau lu..
TaTa


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com