Salam semuuuuaaaa~~,
heeeee...kembali bersiaran semula..
kita biarkan dahulu perasaan sedih saya...
en.hero dah selamat sampai....maka terputuslah line Celcom
yg menghubungkan kami bila berjauhan..
uhuk3..nages2..
ok2 lah...dah3..jom berbalik pada cite sebenar~
sapa yg xtahu tentang FRIENDSTER???
rasanya semua tau kan...
besanya site2 mcm ne dijadikan tempat tok menambahkan kwn2.
bertukar2 pendapat...
ada jugak yg menjadikan fs ne tempat tok tayang2 gambr..
or dgn lebih tepat..album la...
[hik3..haku la manusia spesis tuh!]
dan tak lari sites tok bercintan cintun..
muahahahahah~
tapi ingat...
buknnya tempat utk memaki hamun~
or gaduh2..or apa2 yg xelok..
namun begitu ada jugak org2 yg xmemahami tujuan site 2 diwujudkan..
tak caya???cuba tegok ne..
heeeee...kembali bersiaran semula..
kita biarkan dahulu perasaan sedih saya...
en.hero dah selamat sampai....maka terputuslah line Celcom
yg menghubungkan kami bila berjauhan..
uhuk3..nages2..
ok2 lah...dah3..jom berbalik pada cite sebenar~
sapa yg xtahu tentang FRIENDSTER???
rasanya semua tau kan...
besanya site2 mcm ne dijadikan tempat tok menambahkan kwn2.
bertukar2 pendapat...
ada jugak yg menjadikan fs ne tempat tok tayang2 gambr..
or dgn lebih tepat..album la...
[hik3..haku la manusia spesis tuh!]
dan tak lari sites tok bercintan cintun..
muahahahahah~
tapi ingat...
buknnya tempat utk memaki hamun~
or gaduh2..or apa2 yg xelok..
namun begitu ada jugak org2 yg xmemahami tujuan site 2 diwujudkan..
tak caya???cuba tegok ne..
[nasib bukan tok haku~]

dah la 2..post kat bulletin lak 2..yg semua org leh baca...
hik3...xmalu ka dorang????
ntah la..tapi ini semua pengajaran buat kita...
menulis sedemikian bukan menunjukkan kita tuh hebat..
malah org akan lebih memandang rendah pada kita..~
kira x beradab right????
bukan nak kata saya nieh baik..coz saya pown penah wat salah..
tapi sebgai manusia yg xsempurna..
kita haruslah memperbaiki diri kita...
bukan untuk org lain..
tapi utk diri kita sendiri....
Tak salah kalau nak berubah ke arah kebaikan~
erk..erk..erk...
ceramah la pulak.!
tapi renung2kan lah...
huk3...
sangat rinduuuuuuuu dgn ini herrrooo~
b semoga semuanya baik2 saja~
syg doakan yg terbaik buat b...biar pown b ngada2...
k lah...
ciau lu~
TaTa



3 comments:
insaf insaf..
huhu..
mmg byk gak spesies org camnih kan..
hadoyai mmg truk..
smpai da maleh nak buka fs..
sedang merenung....
mase dpn~
Post a Comment