Salam semuaaaaa....
hari ne..say happy..sbb dpt jumpa seseorang...
hurm3...
biar pown bukan "Hero"yg di tunggu2..
namun..ianya saat yg bermakna buat saya~
dan saya dpt sesuatu..hehehehehe~
jeng..jeng..jeng..
hari ne..say happy..sbb dpt jumpa seseorang...
hurm3...
biar pown bukan "Hero"yg di tunggu2..
namun..ianya saat yg bermakna buat saya~
dan saya dpt sesuatu..hehehehehe~
jeng..jeng..jeng..

yg kaler pink n merah 2yew kwn2..bukan gmbar tuh~
weeee...sonok kalau org ingat kat saya...tapi sori erk cayang..
xdop adiah buat kamu..~
sangat suka...macih bnyak2..hehehehehe~apa motif gmbar en.hero menyelit kat situ????
al-kisahnya..cik fatin rindu okey..mmg rindu kat en.Hero..
Dah 2hari xdengar khabar dari hero saya..
sihat ke x?cukup ke mkn?n yg paling penting rindu nak dengar sora en.hero..
last dpt msge pown masa en.Hero atas bot..huhuhuhuhu..
skrng hati saya meronta2 ingin tau keadaan beliau~
"B..syg risaukan keselamtan b.."perlahan-lahan kaki ku melangkah..
menyusur sungai cinta yg kau cipta.....
kejernihan air ibarat jernihnya permata..
melambangkan sucinya cinta yg kau berikan..
air mengalir deras ku rasai..
bagaikan kuatnya rasa rindu yg hadir dalam benakmu...
meski air itu bisa tenang..
namun ku tahu..jauh disudut hatimu..
kau tetap merinduiku...
Tak usah kau berbicara kau rindukan aku...
tak usah kau berbicara kau cintakan aku..
kerana bila aku sampai kepenghujung sungai..
ke bertemu lautan yg luas..
Tanda betapa tak terkata cinta mu itu..
dan kerana kamu..
ku bisa merasa nikmat cinta tulus..
Terima Kasih Sayang...
meski pun b jauh..tanpa khabar berita,syg doakan terbaik buat hubby..~
semoga semuanya baik2 saja...amin~


6 comments:
cutenye stars tu..
weeeee~
petikkan 1 bintang tuk saya ley???
ekekekee.. =)
"ku petik bintang..."lalalaa..
hehee...
bestnye..dapat banyak bintang
:)
nak gak bintang2..
huk3 da xde org nak bg tpaksa la ketok pale sendiri bru ley kuar bintang2 manyak haha
kak murni-->
a'ah dier cute sebab kaler pink..hik3..
rosha-->
ahahahahaha..xboleh!wekkkkkk~
kak zuris-->..
"untuk kau simpan..cahaya nya terang"
ekekekekeke..yups..dpt bintng besh..tapi kalau ada bulan kan bagus..hahahahaha~
mimie-->
meh cni..saya tolong ketukkan...ekekekekekeke
bintang2 berkerlipan..
hanya satu mengusik pandang...
hik2
sape ek yang mengusik pandang tu..
sure la en fazlan yerp!!
Post a Comment