Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, July 17, 2009

You are not aLone~~,

Salam semuaaaaa~~,

jika di hitung-hitung..
baru genap 2mggu 1hari en.hero balik dari ops..
tapi..belum puas pown saya ngada-ngada lebih..
hari rabu lalu en.herooo saya kena masuk hutan agi..

lucky sbb kali ne mereka x bertapak di dlm hutan yg betul2 hutan
yg betul2 xda line...
syukur..~

namun disebalik kesabaran saya ini..
tercalit juga rasa sedih...dan terfikir..

"oh..begini kah bayangan bila kami sudah bernikah..?"

"harus di tinggalkan selalu??"

en.heroo tak penah bertanya apa perasaan saya..
bukan bermakna dia samasekali tidak mahu tahu..
tapi en.hero tentunya memahami jiwa dan perasaan saya..

kalau org jumpa saya..
"eh..mana abg kau?"

perghhh..xda soalan lain ke???dah tau dier keja apa..
agak..agak la..tanya soalan tu..
tensen..tensen...tensen..
"sape suh yag ngorat b??"
huh..inilah jwapan en.Hero bila saya menyatakan isi hati saya tentang kebizian dan kejauhan kami~

sape yg ngorat sape?????

hohohohohoho~

semalam chat ngan kak erin..~
dier dah tunang.~!congrats kak..pas ne turn fatin lak...ekekekeke..

perbualan kami???
hanya berlandaskan perasaan menjadi seseorang dlm hidup
seorang tentera.~

"kadang-kadang org cuma mampu melihat dan berkata sabar..namun hakikatnya bagi kami ianya bukan semudah yg difikirkan..bukan semudah yg dibayangkan..bukan semudah yg ditafsirkan.."

Kadang-kadang kesabaran saya ada batasnya..
saya akan menangis..menangis..dan terus menangis...

menangis kerana takut kehilangan insan yg saya dambai..
saya tau..~org akan berkta..

"eleh..mcm hebat sgt..cari lah org lain~!"

ya~!
saya tahu..en.hero saya xsehebat org lain..
tapi bagi saya..kerana dia memegang status
"MANUSIA BIASA"

Manusia biasa yg mana tidak memerlukan kekayaan untuk membahagiakan saya..
Manusia biasa yang mana tidak perlu kepandaian luar biasa untuk membahagiakan saya...

manusia biasa yg sederhana..~
manusia biasa yg tahu erti kasih syg...

dan saya memilih en.Hero kerana dia "manusia biasa"


dan..tadi terdengar lagu
MJ..

dan...tertarik dengan rangkap ne...

"But you are not alone
"
For I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
But you are not alone

ya..saya rindukan en.Heroo...
saya rindukan gelak ketawa beliau...
rindukan usikan beliau...

maafkan saya..dengan rasa terpaksa menulis disini untuk meluahkan rasa hati yg terbuku~
k.lah ciau lu..
TaTa

1 comment:

mrs yee said...

ni la nma kehidupan...~
mmg kne byk b'sbr..
bile kte dh terjebak dgn dunia tentera..or kapel ngn tentera.
byk bnde kne b'sbr...
kne phm antara 1 sma len...
klo x....ssh la...
smoge fatin berkekalan yer~

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com