Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, July 6, 2009

ku doakan yang terbaik buatmu~

Salam semuaaaa..~~,

hari ne cuaca kat area cni ntah apa2 betoool~
awal pagi..panas nak mampus.
pas tue..tetiba lak hujan..!

badan saya pown terus react..mcm nak demam pown ada.~
while my herooo pown rasa menda yg sama gak..

tadi en.hero siap ngadu badan dah nek panas..
mcm besa la..en.Fazlan ne cepat sakit..kalu kurang minum air jer..
confirm selsema..pahtu saya gak yg kena beli became..

[hik3..mcm xikhlas lak]

apa lagi kalu cuaca mcm ne..
adoiii hai..~risau jugak di watnyer...asyik2 nak call tanya mcm na keadaan beliau~
takut gak kena Jangkitan tue..
na uzubillah..~simpang malaikat..

::en.Herooo pakai baju No.3::

apa2 pown..syg doakan b cepat sembuh..!
Kan dah janji nak bwak syg g pulun doyan~~,
jeles tgk org mkn doyan tuh!!! nak jugak...
hohohoho..~

p/s-->eh..apa pasal ae..entry sejak kebelekangan ne..
sarat ngan cite en.Fazlan jer?????
xpe2..pas ne..bnyak menda len nak cite..
hik3..

p/s-->pada kwn2 semua..sorry kalu ada anta msge kat shoutbox 2
tapi saya x reply..kebiziaan melanda diri ne..tegok la..update pown ckit2 jer.!
n teruskan mengomen saya.....
hak3..

k lar i2 saja dari saya..
sekian,
TaTa



2 comments:

kew_chop said...

tula, kat cni pun cuaca tak menentu gak. kejap panas, kejap ujan. senang nak sakit..

imHepPie said...

wisau tol dia..hehe..
bila nak kawen????hohoho

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com