Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, April 15, 2010

MODE???????

MODE:

STUDY...

But
Really Miss My En.Hero...

16 Days Left for Sumatif exam...
From BPL Kem.Kesihatan Malaysia...

Wish me Luck~

Monday, April 12, 2010

Result exam........

bismillah.................

Salam semua.....
apa kabar?????????????

k la..tamau cita panjang2....
result exam suda keluar....al-hamdullilah....
cik fatin Lulus dengan jayanya....pointer???
3.82
dah masuk dlm top 10 best trainee for formatif exam..

cik Fatin Farhah

Thanks 2 mummy,daddy,mama,hubby,sir yiow for support...
now focus on Sumatif exam..2weeks to go...

Lepas tu Cutiii!!!!!yehaaaaa....
xsabar nak jumpa manjer i~wait for me hubby...
Lebiuwwwwww...Thanks for everything......

Monday, April 5, 2010

U are my Hero..~


bismillah....

Salam semuaaaa....

sebelum cik fatin mulakan penulisan yg tidak seberapa....
anda di nasihatkan agar tekan [x] di penjuru kanan skrin anda jika tidak mempunyai minat ok!

ok..tau tak hari ini berapa hari bulan????

5 - 4 -2010

al-hamdullilah hubungan saya dengan en.hero sudah 2tahun dan 11bulan since 5-5-2007
1month to go before our 3rd annivesary..

Masih juga menyulam kasih agar tersimpul mati...


kepada hubby...
B..thanks for everything sayang....tiada kata yang mampu di ungkap utk menzahirkan rasa cinta ini...
syg terhutang budi,kasih,cinta,rindu pada b...

Tak sabar utk the next step....jantung suda begitu dupdap..bila memikirkannya..

i love u manjer!

hari rabu ni..en.hero dah abis ops dan balik ke k.k semula...!!!!
JELESSSS!!!tapi ada jugak bagusnya..sebab boleh Ber "3G" hari2..hehehehe...

anyway....wish me luck..
8hb nie ada mock osce...~

potpetcikfatin:ohhh...besstttt nyer keja di wad...~


Sunday, April 4, 2010

Nak Sihat kena Bersenam.......

Bismillahhh........................

Salam semuaaaaaaaaa.......

Kembali lagiiii bersamaaaa cik fatin.....................
yelaaahhh dah buka Blog cik fatin,msti la bersama cik fatin kan???????

okey2...nampak tajuk 2??mentang2 laaa.....
kitaorg ni dah under kem.Kesihatan....kena paksa lak pegi Prog.Juara Rakyat...
eyerrrrrrrrrrrrrr....saboooooo jelah daku...seawal pagi morning dah kena sedia...

Jam6pagi kitaorg dah ada dlm bas tau!6.30 dah terpacak kat padang bandaran...
actually...prog 2 just prog senam2 jerrrrr.....

mcm besa...

entry cik fatin mmg banyak gmbar...sooo layannn...........

depan asrama...menunggu bas kolej...

menunggu majlis bermula....hihihihi

faham2 jelah bilaaa boring nie..mcm2 gaya di buat...lalalalalala...


anyway...
THANKS 
F.R.I.E.N.D.S

potpetcikfatin:entry terpksa di singkatkan kerana sekejap lagi nak turun ward..
ciau lu..adiossss..

Jalan-jalan Ke Beluran,Sabah...

Bismillah....................
Salam semuaaaaaaa..~!!

apa kabarrrr????harap2 semua readers sihat-sihat hendaknya....
fuuuhhhh...lama tak update blog kan???????hari ni baru berkesempatan...
sebb ari nie cik fatin duty petang.....kemarin off day..

Tapi paham2 jelah..bila dah dapat off...jalan jelah gamaknyer!

Ok tamau cita panjang2...Jumaat ari 2..my dad dtng dari k.k ke sandakan..
sooo...memandagkan kemarin saya off...jadi beliau membawakan saya ke Beluran..

[ok..b.m aku mmg hancusssss]

actually..beluran ngan sandakan ni xla jauh mana pown..just 1jm lebey jerrr perjalanan 2...
kat sana xda la yg special sgtt...just SEAFOOD jer murah...dah..jom Layan gmbar.~



ini la...tempat beli ikan dorang kat pasar....

meaning 2 say???masih fresh okey!


RM5 sekilo.....


sempat lagi dakuuu berperasaan di pasar..hahahahahahah....

lepasssssss g2..kitaorg p umah sedara step mother cik fatiinnn....

okeyyy,kg dier mmg cantiiikkkkk.....tegok halaman umah nyer..




dan.....ini....


reallly missss u en.Heroo ..!!!!!!!!!!!!!

potpetcikfatin:puassss daku makan seafood!~

k ciau lu..adiossss....

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com