Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, April 4, 2010

Nak Sihat kena Bersenam.......

Bismillahhh........................

Salam semuaaaaaaaaa.......

Kembali lagiiii bersamaaaa cik fatin.....................
yelaaahhh dah buka Blog cik fatin,msti la bersama cik fatin kan???????

okey2...nampak tajuk 2??mentang2 laaa.....
kitaorg ni dah under kem.Kesihatan....kena paksa lak pegi Prog.Juara Rakyat...
eyerrrrrrrrrrrrrr....saboooooo jelah daku...seawal pagi morning dah kena sedia...

Jam6pagi kitaorg dah ada dlm bas tau!6.30 dah terpacak kat padang bandaran...
actually...prog 2 just prog senam2 jerrrrr.....

mcm besa...

entry cik fatin mmg banyak gmbar...sooo layannn...........

depan asrama...menunggu bas kolej...

menunggu majlis bermula....hihihihi

faham2 jelah bilaaa boring nie..mcm2 gaya di buat...lalalalalala...


anyway...
THANKS 
F.R.I.E.N.D.S

potpetcikfatin:entry terpksa di singkatkan kerana sekejap lagi nak turun ward..
ciau lu..adiossss..

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com