Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, December 19, 2010

10 years..??!

Bismillah...

Salam,

Bila aku post entry "panas.panas!" traffic melonjak2..sampaikan ada yg secara peribadi menanyakan aku soalan siapakah "dia"


u know what...
seingat aku..dulu masa aku kecik2..dia selalu bawa aku pergi taman tau! biarpun takda lesen kereta...

seingat aku..dulu dia pernah bawa aku pergi zoo,then bergambar di bawah patung dinasour yg besau..

seingat aku..dulu dia pernah me"round" satu bandar tawau semata-mata nak cari kicap yang aku suka makan..hahahaha

seingat aku..dulu aku suka buli dia,tapi tak boleh jauh dari dia..

seingat aku..dulu aku pernah rosakkan layang-layang dia..hahahahahahaha..........

seingat aku..dulu dia nie besar+tinggi..pemain basketball..main sampai ke China tau...

Sebenarnya.."dia" tu




My Uncle..atau lebih tepat My Pak Su..


uncle yg tak jumpa selama 10tahun! dulu masa beliau tinggalkan sabah..beliau baru habis Spm tau! sekarang nie dah 29tahun umurnya kalau tak silap saya.. see..beza umur tak lah jauh sgt..sbb 2 masa kecik sgt la rapat.. tak boleh renggang..

10tahun..10tahun bukan satu temph masa yang sekejap kan?

mmg enko si tanggang la pak cik oit..lupa sabah.hahahahaha..tipu la! since my parents divorce aku xpernah balik ke tawau masa raya.n sebab 2 la lost contact with him...pernah juga dpt num fon pak cik sorang nie, tapi xactive!

tiba2..awal taun nie,i got a called from num yg aku tak kenal~mcm biasa la..tak sambut okey! 2nd time num 2 muncul lagi dkt screen telepong buruk aku...tanpa berfikir panjang,terus aku sambut.!

mula-mula dengar suara memang tak boleh cam dah suara pak cik aku tue...tapi bila dia cakap

"ini pak cik nonoi la nak" mak aiii..menjeritt tak hingattt okey~!!arghhh....aku jadi tak sabar jumpa hero aku masa kecik..


disebabkan beliau aku bercita-cita..kalau nak cari laki..mesti tinggi mcm or lebih dari pak cik nonoi.....
tapi aku tak ingat apa reasonnya..huahuahuahua..lari tajuk pulak dah!

Masa 1st time jumpa di K.k lepas 10tahun tak jumpa,mmg rasa kekok jugak.!tgk beliau dah besar kesisi kiri dan kanan.. mmg kerja aku mengutuk jugak la..hihihihihi
 Masa kuar ngan pck nonoi hari tu..mmg org dok pandang saja la..yelah,jalan peluk2 mengalahkan org couple ok~!kalau en.fazlan nmpak..mau tak jelessss?????

yerr..i admit~!as time goes by,im not a lil.nurul anymore..but..for him..i still like lil.nurul yg suka pelok2 ngan dia..hahahaha..

u know what i love him!really love him...[woi..jgn fikir bukan2 okey..berdosa..dia nie pak cik aku]
rasa mcm tak percaya dpt jumpa beliau lagi...hopely,tak lost contact mcm dulu lagi.. how miss i am to him..

oh ya..utk pengetahuan..beliau masih lagi "Single" and "available" huahuahua..padan muka kena bebel oleh nenek!siap nak kena carikan bini lagi oooooo..~! mau tak larikk jer kerja dia dari si nenek..hahahahhaha

anyway..nurul doakan pakcik bahagia..semoga dpt lupakan "dia" yg dah kawen pun dgn org lain.. dan pak cik dpt terima wanita len dalam hidupmu,dimurahkan rezeki,dipanjangkan usia pak cik...May Allah bless u..~amin

4 comments:

Nurul Says said...

ha ha ha line panas ka fatin..?

♥FaTinFazLan♥ said...

yalah kak..semua suspen..hahahaha

~daRLee ZuRiS~ said...

pakcik dan anak saudara kalau umur dekat2 mesti kamceng punya :)

yang,akak dah tukar url blog ok.

♥FaTinFazLan♥ said...

betul 2 kak..mcm adik beradik jer! wokey..tq sbb inform..patut la xboleh buka blog akak..

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com