Salam..
hurm,cerita kat melaka 3rd-7th dec belum update apa2 lagi kan??? yelah..untuk pengetahuan uolls.. kitaorg tak menang pun!but we still proud sebab dapat jadi wakil sabah..
tapi rasanya aku tak nak cerita pasal pertandingan tu dalam entry ni..sebab daku nak menempek gambar-gambar gedik ngan kengkawan masa jalan-jalan kat bandar melaka...
amik kau..
hahahahahahaha..xpuas lagi aku nak menempek muka sendirik nie...sabar-sabar..
hihihihihihihi...malas la kan nak cita banyak2..tapi banyak2 benda kat melaka yang nie buat aku jatuh cinta..
walla..besttt nya kalau dok bedua nek beca ngan en.fazlan..huahuahuahua...biarpun rm15 kena bayar.. sanggop ooo ngan kak Nor membayar..janjiii jalannn nek beca..
nie la kawan-kawan yg daku bawa pusing2 melaka..nasib melaka tu kecik!tak da nya istilah nak sesat.. hat gambar kat atas nie pun...merembat orang mcm pancing ikan suh tangkap gambar kitaorg..hahahaahaha.. xtau malu!=PP
feel mcm model la konon!bluekkk..model lubang idong besar boleh arr..hahahahahahaha
masa dok amik gambar kat atas..habis laluan org terhenti..maklumla..aku pacak kamera tu atas meja.. then tekan auto punya..hahahaha...layan jelah..~!
hihihihihi..layan lagi tuan belog kedaung menempek muka dengan rasa tak malu nya!
babai!<3

No comments:
Post a Comment