Bismillah...
Salam,
sebenarnya saya tak tahu apa sebenarnya yang bermain di kepala otak nie..but im sure i really miss him!
kadang seakan tak percaya yang diri ini berjauhan dengannya.betul ka aku bercinta denga dia? betul ka hubungan ni dah terjalin hampir 4tahun?betul ka?betul ka?
Betul ka aku dah bertahan selama setahun berjauhan????
Betul ka semua nie?jauh di sudut hati aku,aku sangat rindukan dia..tapi hari-hari yang aku lalui aku isi dengan pelbagai agenda agar tidak terasa...
tapi sejauhmana kesibukan aku mampu membuatkan aku terleka?sedangkan malamku di penuhi dengan imbasan memori-memori indah kami bersama..
kadang aku rasakan semua ini bagai mimpi..mimpi yang hanya singgah di malam hari dan membenarkan aku merasa bahgia sebentar..berat sungguh ujian ini..bahukun seolah tak mampu menahan ingin rebah.! maafkan sayang..air mata ini tak mampu lagi bertahan.
Izinkan aku tangisi rindu yang tak tertanggung ini...
Seandainya kau bisa berada disisiku..mungkin rindu ini takkan hadir kerana ia membunuh jiwaku..

adios~


No comments:
Post a Comment