Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, December 17, 2010

Panas.Panas!

Bismillah..


Salam,


 woi..nie gambar cik fatin dengan sapa nie peyuk-peyuk..!haaaaaaa...baru cuti 5hari kat putrajaya dah ada gambar peyuk2????


tak cukup dengan itu...hari-hari dating tau.~



siap dating kat umah.~!
see..sedap sangat makan kuih tu kat umah!

dan paling best rajin jadi babysitter ricky Adi Putra! eh..lupa nak introduce..ricky 2 adik sepupu sx aku..

siapakah dia sebenarnya...hahahahahahaahaha...

Bye!jgn marah tau.~wekkkkkk =P =P

 

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com