hye peeps!
ifa nak join gelojoh candid contest by cik fatin nie...
mana tau picture nie bertuah kan2...hihi
ifa nak join gelojoh candid contest by cik fatin nie...
mana tau picture nie bertuah kan2...hihi
taaa-daaa..nie la die picture yang ifa pertaruhkan..aiseh...nape ifa rasa gelojoh??tengok ah..ifa n adek ifa,ajie nie...ngah makan pizza pun boleh lagi main amik2 picture nie..haha..sekali cam nak makan kamera ada la..bukan makan pizza nie!tengok ah betapa kesukaannya kami berdua nie..haha..konpius...suka makan ke suka amik picture ek??cam berebut-rebut nak interframe nie...hihi..gelojoh kedua-duanya kot!hihi..camne cikfatin??ok tak??leh menang x??best tue kalu menang!leh dapat blouse yang cumil itu!hihi...


No comments:
Post a Comment