
CONTEST NAME
.
BLOG URL:
http://fatinfazlan51.blogspot.com/
http://fatinfazlan51.blogspot.com/
.
CLOSING DATE:
22.11.10
22.11.10
.
PRIZE
hadiahnya.........
Blouse yang superB utk pemenang "ladies"...saiz baju boleh di runding n warna kegemaran..hihihihi "baikkan?"dan
dan Polo Shirt utk pemenang "Gentleman"..sama jugak..saiz baju dan warna kegemaran boleh di runding...
hadiahnya.........
Blouse yang superB utk pemenang "ladies"...saiz baju boleh di runding n warna kegemaran..hihihihi "baikkan?"dan
dan Polo Shirt utk pemenang "Gentleman"..sama jugak..saiz baju dan warna kegemaran boleh di runding...
saya calonkan gambar anak saya...Balqis makan sampai comot muka tu....dah la nak gi beraya lepas makan......gelojoh bila dapat pegang sudu sendiri!

No comments:
Post a Comment