Bismillah.
Salam,
hurm,sejak aku mula active dalam dunia internet nie aku memang di kira sombong.ya kah sombong? bukan sombong tapi orang yang aku tak kenal especially guys memang tak pernah layan pun.
Ditambah pulak sekarang facebook nie orang add, aku memang main approve jer.malas nak tengok sapa kah dia yang meng"add" sebab?tak da masa....
sometimes org akan cakap "thanks 4 approve" n mcm biasa la jawapannya.tapi bila dia dah start tanya macam-macam,aku mmg tak layan lah kalau org yg aku tak kenal.terutamanya lelaki.. tak berminat daku.
then bila org ajak chat..aku tak pernah layan kecuali orang yg aku kenal..so minta maaf la kalau tak pernah layan.org say "hye" aku tak balas..kecuali dia bagi salam jer aku jawab then aku xblas pertanyaan yang len.!
hahahahaha..keji tak aku?memang jahat sebab kadang-kadang aku sibuk update blog ada org bawa chat ataupun aku saja on9 fb tapi aku dok bemsge dengan hubby.
n aku nie mmg agak kolot banyak..kawan-kawan lelaki aku semua hubby kenal.jadi aku cuma berchat atau berbalas komen dengan kawan-kawan sekolah aku jer! nak cakap kawan kolej..kat kolej semua perempuan, jadi xda alasan aih!
so uolls..jgn salah faham.bukan saya sombong..tapi saya tak berminat nak berchatting atau dengan lebih tepat saya memang kolot sebab tak suka chatting!hahahahaha..sila gelak di situ.fullstop!
di sebabkan aku malas nak asing cerita vacation aku masa sem.holiday.aku selitkan lah gambar2 aku kat i-city..
lagipun xda cerita best pun.n rasanya tempat nie mmg ramai dah org pergi kan?kan?kan? dah jom layan gambar.~
seriuosly ini first time aku pergi i-city...jadi keterujaan itu memang lebih..hahahahahahaha
"sori aku memang tak pandai posing..kaku macam pokok krismas betul~"
budak besar tu adik aku yang mangada-ngada beli benda alah tu sampai aku terjangkit okey!
riben di atas aku curi adik kecil tu punya..sampai dia menangis tak hingat!hahahahahaha..jahat kan?jahat? yelah aku suka buli budak-budak sebab dorang tak boleh melawan..ahahahahah..lagipun tak kuasa aku nak beli benda limabelasringgit untuk letak benda atas kepala yang aku boleh pakai waktu malam dan kalau aku pakai jalan-jalan kat shopping complex mesti orang sangka aku sewel bukan cute!jadi kesimpulannya rugi lah kan!? baik aku tambah koleksi tudung yang memang boleh isi penuh luggage 10 kg suda.banyak lagi aku xpernah pakai.sakan jer membeli...
membazir!itulah en.fazlan selalu marah..eleh..tak pa la,lagipun aku pakai tudung bukan macam hangat-hangat taik itik yg kelabu asap.kejab pakai kejab tak.jadi tak rugi pun.
saya sangat suka lampu di atas..!excited lebih okey!
dan yg di atas nie..cantik sangat..rasa macam nak hangkut bawa balik rumah dan tanam kat tepi pagar supaya aku tambah cantik dan bawa sebijik balik sandakan supaya aku tak boring duduk sandakan..hahahahaha
berangan lebih!
k la..assigment pun dah siap..hati pun senang nak tido.bye-bye..jumpa lagi esok~

1 comment:
bestnya..aritu mo pg sana tp x kesempatan :( terpaksa pujuk diri pg WINTER WONDERLAND d padang bandaran ha ha ha..ada la jg lampu serupa itu tp nda seGAH icity jeles wooo!!
Post a Comment