Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, November 15, 2010

Seharian bergumbira [sepilok]

bismillah....

Salam.

wah,tajuk tu...angkat tangan sepa tak tahu sepilok tu apa menda?haaaa...kalau tak tahu sila carik sendiri yer oulss...hua3...

baru hari ni berkesempatan nak cerita kisah hari sabtu lepas..urm,for me ini adalah antara moment yg best bersama my kwn-kwn kat Kolej ni..dah la jarang jumpa,eh..yer ke??ha..aku tipu,dah namanya satu kolej, mesti la hari2 jumpakan???lain la kalau satu sekolah..sebab aku dah tak sekolah...hihihihihihihihi


okey,seawal jam 8pagi kitaorg dah gerak naik bas mini yg kitaorg sewa..urm.!not bad jugak bayaran nya.. murahhhhhhh~!!tak rugi aku dok bepanas kat terminal bas semata2 nak cari pemandu yg sporting n baik..
yelah..bawak awek comel2 13org,abg mana yg tak suka kan??hahahahaha.. mati la statement aku tuh!

ok..cerita panjang2 tak guna,layan gambar agi best kan???

sebelum nak tengok gambar lebih banyak..sila perhatikan sandle saya di awal gambar hingga gmbar terakhir..
ada cerita di situ...


 ::Sepilok...dah 13tahun tak menjejakkan kaki di tempat ini::
::8org dari 9 nie adalah geng 2baris::


me & Ratna
nie la minatang yg kitaorg nak tengok..~



 erk!ada peristiwa nie kenapa we ouls gambar ngan pakcik makcik oag puteh aka tourist nie,,,
masa dalam bas,kwn aku sorang nie bergurau...

dia:kamuorang..itu la mak bapa sa...[sambil tunjuk kat bas tourist yg berisi uncle untie kat atas nie]

sekali nah!terjumpa di sepilok jadi si kawan minta izin la nak minta bergambar dgn mak bapa tiruan dia tu.. kitaorg pun apa agi..nyiboook gakk la...hahahahaha

see...ada nampak sandle saya????suda berubah kan?!sebab tu la aku bawak beg gedabak mcm g2.. kot2 aku sakit kaki aku tukar sandle..aku lapar ada 6bungkus biskut..muka aku berminyak ada tisu basah... nak lawa ada compact powder..hahahaahahahahaha....

haaa..siapakan lelaki itu....jeng..jeng..jeng....



hahahahahaha....Tuan yg punya Bas.! dah..bye2 sepilok... next Taman Buaya Sandakan~

fuh!berejam2 aku duk upload gambar nieee huarghhh..!line tenet mcm S*aL betul! kalau nak tengok gambar lebih banyak sila rujuk fb yerp!daaa....nanti daku sambung entry nie..



No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com