Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, November 18, 2010

Seharian Bergumbira [Taman Buaya Sandakan]

bismillah...

Salam,

Walla,baru berkesempatan nak update sambungan cerita sabtu lepas.yelah..line berukband mcm taik! giler slow.. kata penggunaan aku dah lebih 5GB.!pala hotak..baru jer aku bayar bil..tak sampai sehari aku bayar dia dok anta msge mcm g2..aku tak dak hutang okey ngan Celcome!perghhhh..


ok sambung cerita hari tu,lepas dari sepilok..we oulss semua gerak ke Taman Buaya...rasanya kat sini lagi fun dari sepilok sebab banyak benda yg dapat tengok...

dah la..jom layan gambar lagi best kan??

tempat pertama aku serbuu..tapi si din tu betul2 suka menempekkkk jugak!

buaya vs buaya darat.. err..sudah aku kata dia suka menempek!! arrrgggghhhh.. rosak gambar aku.!
hahahahahahahahaha...


aku rasa kalau boya nie melompat..mmg dpt la dia makan akuu.uuuuuu.. gerunnn daku!


bukti lain pengganasan en.din menempek muka..hahahahahahahaha

muka kepenatan..sebab nak tunggu pertunjukan buaya..~
Terpegun aku tengok dia boleh angkat boya niee....ngerrrii pun ada.

 wooooo..gambar di atas adalah..pak cik 2 sedang memberus gigi buaya..erk3..

cuma yang ruginya kita org,buaya tembaga aka buaya paling besar dalam kolam pertunjukan tu bad mood.. tak nak beraksi...gila besar buaya tu..15kaki n seberat 1500paun...pahtu masa kena pujuk suh naik atas melawan lagi 2..terjerit2 aku di buatnya...mau nya di makan penjaga buaya tu mcm na??errr..~

next...acara yang tak pernah aku lakukan seumur hidup aku!!


me and mr "ulal" hahaahaha.. sila geli di sana~

I Believe i can fly!hahaha..caption xda kaitan dengan gambar..
 
kak sue kata aku "mrs bean"dalam gmbar nie hahahahaha...
muah!sayang en.boya..hahahaha

Hurm..rasanya..itu jer kot dari saya buat masa nie..lagipun line tenet tak berapa nak elok.. nanti sambung lagi entry nie yerp~!bye....

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com