Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, November 15, 2010

Seluar dah tak boleh kancing

bismillah...

Salam,

"Seluar dah tak boleh kancing dah pun yag"by en.fazlan


hurm!lama tak update pasal en.Fazlan dalam blog nie...hihihihi..tipu betul !

sekarang ni beliau sedang mengemuk dengan jayanya...sebab tu la ada org mengadu ngan ayat mcm kat atas tu ha!


see...suar memang dah nampak ketat la sayang!huduh betul perut u..hahahahaha....eh!huduh2 pun aku suka la my manjer dah gemookk.....biarpun tak nampak sgt sebab beliau berketinggian 180cm..jadi kalau berat 80 pun still ok.!hari tu 80kg sekarang nie tak tauuuu laaa berapa berat myManjer sekarang...


love u hubby!muah!muah!muah!!!!!!bahagia dapat bahagiakan hubby biarpun kita jauh!


potpetcikfatin:bila la laki aku ni nak belajar sentiasa senyum depan camera!Adoyaiiii

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com