bismillah.....
Mode:masih lagi On Study Mode..tapi saja nak ringan2kan kepala otak~
Cuti sem nanti aku dapat seminggu jer stay kat kg!uwaaaarghhhhhh...sebab 3minggu tu i stay kat JB... mcm na ae..nak describe perasaan nie..
memang la duk ngan mak best!tapi aku suka duduk kat kg~dekat rumah yang menyamankan....
ok,ada org saja nak sedapkan hati aku "alah,bukannya ada abg lan kat k.k" huk3...tapi
"nene ngan popo ada lah!"aku rindu dorang...
manjer kata "pergi la jalan2 tempat mummy...teman mummy"
Kampung aku best okey!bagi aku cantek..tak caya...mari tengok.....
ni la lorong dari jalan besar..menuju kerumah aku..~!
dan nie belakang rumah aku.....eh..eh..salah..belakang rumah jiran aku..ngua3..rumah aku ngadap laut biarpun sebenarnya laut tu tak nmpak sebab ada rumah org...~
rumahku..syurga ku...gila rindu ngan katil empuk aku tuee...rindu nya dengan Periuk belanga kat rumah..!!!
best ok..aku nie kaki lepaking kat luar rumah aku 2 sambil gosip2 ngan adik aku.. ngan mak cik2.. best! best!
lepas tu adik2 sedara aku duk main bola depan rumah!sampai bola tu melekat kat muka aku! hahahahaha...
what a great moment with them.....
disebabkan TERlampau rindu..aku request mms dari dorang kat kampung tuk hantar mms budak dua nie.....
rindu lah! rindu!muah!muah!
k la,tak tau nak cita pa g~ciau lu..TaTa
potpetcikfatin:manjer demam...sian ;(.. i wish i could be there with u sayang...




3 comments:
uik2...d mna tue?yg blkg umah jiram ko?aku ndak pnah nampak ne?like la view dia...ty ko bawa aa(nda malunya aku hehe)
hahahaha...malas aku p sana.. sebab dkt rumah c rjb baaaaa.....
aik,,,mcm ko pnah bawa aku p beli aiskrim la area ctu kan?
Post a Comment