Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Thursday, November 25, 2010

Sandi macam saya..Mesti dengar!

Bismillah


Salam,

waaa..rajin daku menghapdet blog yer!u olls tau tak apa makna "sandi" dalam loghat sabah?  maksudnya "Teruk"

Jadi apa maknanya dengan entry nie?? heeeeeee..~

sebelum 2..kena dengar dulu lagu dusun nieh!



::kepayahan aku cari original clip utk malay version..tapi xjumpa::

haaa..dah dengar kan??bagi aku lawak giler lagu nie...mula2 tak pernah dengar pun lagu nie,tapi kawan2 yg bangsa dusun dok nyanyi2 depan aku..at 1st dorang nyanyi dalam bahasa dusun jadi aku xpeduli pong.sekali dorang nyanyi yg malay version.. nak terburai perut aku ketawa...sonok tol..sampai aku dok pasang lagu ni dalam laptop!hahahahaha

tiba-tiba teringat kat manjer yang sedang merajuk..hahahahaha..aku tak pujuk pun..kejam kan?

selalu dengar beliau cakap "aku anak kampung,tiada pelajaran,kuli-kuli sahaja" mcm dalam lirik tu.. 

en.Fazlan adalah orang yg sangat rendah diri...bukan mcm bakal bini dia yg suka tinggikan diri guna kasut tinggi.. hahahahahaha...eh!aku bukan tinggi diri la..aku orang biasa2 lahhh..

itu adalah salah satu sebab kena saya mencintai beliau,orangnya tak suka menunjuk2..Org nya simple.. tak banyak songeh!biarpun perangai tu manjaaaa sngat..hahahahaha

fuhh..tipu la kalau aku kata tak rindu beliauu...rinduuu tauuuu..tapi aku saja wat2 macho mcm tak da apa2.. dalam hati sepa tahu????kan?kan?kan?

sekarang nie aku lagi cool berbanding dulu.......biarpun aku tak sabar nak kawen.. 
 
::itamm nyer..hahaha::

 Tapi kalau dah kawen dgn beliau tak nak Join Bakat boleh tak? iskkk..tak suka laaaa..~ hubby pun penah kata kalau dah kawen,beliau tak suka saya join bakat,tapi bukankah itu wajib???? Lantak la...

en Fazlan siap cakap lagi "xpe..kan nanti kita dah kawen,yag kan keja..jadi ada alasan" yabedabedu!!!! bakal laki aku  nanti jadi suami daku dah bagi lampu green jadi xpayah la aku dok pusing2 pala nak join aktiviti bakat.. kalau suami kena Duty 3hari sebab bini tak datang bakat pun kira Okey la kan manjer? kan?

Lagipun aku tak berminat sangat laaa nak bersosial sebab aku mmg tak pandai bersosial.. al-maklum la, aku kan pemalu tahap gaban! baik punya bersopan santun punya orang.. hahahaha..sila muntah disitu uollss.. tipu jer keja aku kan?? 

Apasal entry aku melalut tak tentu pasal dah nie..adoyaiiiiii....

Bilik aku tiba2 gelap!woii nak hujan lebatt niee.kalau tidor mesti best kan? tapi aku nak tengok ulek mayang la petang nie..kang telajak tido lak.!

gambar di atas..masa birthday wiwit umur dua tahun!nak jugak dia potong kek ngan abg ang aka kekasih wiwit!jgn cuba2 dekat ngan en.hubby masa wiwit nie ada..mau korang kena cubit...hohohoohooho..

rindu dengan mereka semua!


ok la..kesian korang baca entry carca marba nie..tak kena dengan tajuk langsung!bye.~

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com