Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, November 29, 2010

Mohon pertolongan Semua

bismillah,

Salam,

apa khabar semua?i hopely semuanya baik2 saja lah kan!

cik fatin minta maaf atas kesibukan yang melanda diri sekarang nie,tapi cik fatin nak minta tolong uolls untuk follow blog nie...click here

Blog ini di tubuhkan kerana permintaan pihak penganjur pertandingan di melaka.Asalnya kami di minta untuk mencipta sebuah laman web, tapi sebab dah lewat..yelah!sapa suh bagitau seminggu sblum we oulss bertnding?????mana sempattttt..!!

Jadi setelah berbincang dengan team member serta pengajar pengiring..kami decide utk buka blog agar msg dapat disampaikan!

Mohon Jasa baik anda semua bagi membantu menjayakan idea ini..Tq

1 comment:

♥FaTinFazLan♥ said...

w'salam..
tQ kerana sudi ziarah2

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com