Bismillah....
Salam,
Dengan ini di umumkan bahawa..Gelojoh Candid Contest akan ditutup secara rasminya.
Terima kasih kerana menyokong contest pertama saya nie...keputusan akan di umumkan selepas para juri membuat pilihan yang terbaik!
dan tak lupa adik comel di atas akan membuat cabutan bertuah untuk gambar yang dia suka..hihihihi...
Gambar-gambar akan di nilai melalui..
1)Menepati Tema Gelojoh dan Candid....
2)cara peserta menyampaikan elemen2 yang menunjukkan gambar tersebut adalah gambar yang terbaik
3)dan pastinya Gambar yang boleh orang tergelak..
itu jer kot buat masa nie...anyway,setiap entry contestent yang akan di pamerkan di blog cik fatin utk memudahkan proses pemilihan pemenang...
sekian.


3 comments:
tq terima penyertaan me..
okkkkkk saya tgu list contestant ekkkk
cute mama-->my pleasure..
Mama amana% arief-->kak list contestant ada kat sidebar..
Post a Comment