bismillah....
2,3 menjak nie..aku makin kuat jeles......
dulu,aku suka lepak blog org then tinggal jejak....sekarang nie aku dok baca blog org tu hari2 [kalau ada update la] tapi xpandai tinggal jejak.......adakah itu hobi baru sebagai "silent reader"
dari dulu lagi aku jenis yg tak berapa kisah..berapa banyak pun followers aku! sebab aku menulis di blog ni suka-suka hati..jadi aku tak paksa org baca blog suka hati aku nie... tengok2..aik..dah 101...hahahaha....
aii tak kisah wokey~!
blog nie di tubuhkan april 2009..dah Nov 2010 baru sampai 101 org??? eleh...i tak kisah u~! anyway thanks yang sudi follow blog sederhana ni...blog peribadi,ada jugak yg nak baca....
Sentuh pasal blog peribadi..urmmm...dulu,aku suka menulis entry pasal aku ngan Mr.Monkey!
[aii..tukar nama suda??hahahaha]
yelah...since 2007..tak pernah pun duduk jauh,hari2 jumpa,hari2 makan sama2,hari2 cuci ken baju beliau, hari2 kasi bekal pegi keja KECUALI beliau masuk Ops and kursus or what eva yg sewaktu dengannya...
sejak masuk sini...aku tak tahu nak catat apa lagi tentang kami dua...kecuali kisah bertemu di kala lama xjumpa..dah dekat setahun duduk jauh dari u sayang....setahun ni 2x jer jumpa kamu..errr?? 2 kali..eh salah! 4kali suda ba....tapi fikir sendiri la...last jumpa raya hari tu, next will be next year!
NEXT YEAR!
NEXT YEAR!
NEXT YEAR!
uwaaaa...aku jeles baca blog org yg ada update pasal kesayangan mereka hari-hari...mcm aku dulu T_T
dulu,masa dekat tak boleh nak jauh... kalau hubby nak masuk ops..memang meleleh + teriak tak hingat la aku..sebab kena tinggal 3Bulan++
Sekarang nie...ambik Kau! 3bulan extra double cheese di bagi!huhuhuhuhu..lagi la aku lemah longlai.. tak biasa..TERPAKSA dibiasakan
tipu la kalau aku tak rindu,
of coz rindu nak masak sama2 beliau,jalan sama2,makan sama2,jumpa hari2,dan sbginya.. sigh*
urmmm.......
comel kan?!time nie wiwit aka nene and Popo masih tecik agi...tak sabar nak bagi hubby gelaran "daddy" nguanguangua..gatai u!
my monkey~!muehehehe...panjang x kaki??? dan hobi kami..main congkak~! ada lawan lu sama beliau.. auwww...soooooo....soo apa??ah!lantak la....
miss u sayang! really...~
note:selingan study..agagagagagaga






No comments:
Post a Comment