Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, November 23, 2010

GCC by ana d skodeng

x kira laa..tengah kebosanan x taw nak wat apa ni..aku join je la ekk.



semua ni boleh tgk kat blog CIKFATIN ni..
cam best lak adik tuh makan kepci..lapar kot?
ke saja nak kacao tuh? heheheh..x kisah laa...

so aku plak nak letak gambo ni..boleh?
ini adalah gambar aku, dr kamera aku
(mahap ekk sesapa yg ada lam gambo ni..hikhikhik..)


insiden ni adalah semasa FD kami kat Tiara Beach Resort.
masa ni adalah acara permainan rakyat ~> terompah gergasi
korang bayangkan..grp ni telah tersungkur sblm sempat wisel permulaan berbunyi
paham kan? GELOJOH nak menang tuh..hahahha
masa ni kami gelak..gelak..gelakkk sakan
nak terkuar isi perut rasanya
nasib laa grp aku x lawan ms ni
kalo tak..sapa nak amik scene menarik ni?
ahaks..
disebabkan keGELOJOHan mereka..
terpaksa la semua berada di garisan permulaan semula
hahaha..pasal apa?
bila grg lain nampak grp ini dah jalan...
mereka pon GELOJOH gak aa nak menang kan?
dahh... dahh..semua balik ke garisan ~!!!!!
.

so korang ada gambo gelojoh? jOm join sekali


No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com