Salam,
Sebelum daku nak menulis dgn seriusnya.....izinkan saya gelak jahat japs!
Yes!Dah hampir setahun berjauhan dengan manjer,kenapa mesti aku kata yes? sebab lagi tinggal dua tahun nak
*TeT* sila jawab sendiri..
ok,mula-mula rasa mcm down sangat bila tau diri ni berjauhan dengan hubby,sebab?banyak sebab la..kalau nak explain banyak-banyak tak guna la link kat sebelah tu tunjuk banyak2 post lama..hihihihihihihi..
rindu tu jangan cakap!tuhan jer tahu..hari-hari nangis dalam hati [ciss cengeng betul] sebab kalau nangis terang2 malu la i* ingat hubby selalu cakap "nak berjaya mesti ada pengorbanan" !! yes, u r right dear...
bila rasa diri ni rindu sgt kat family,rindu kat beliau... sentiasa ingat perkataan "pengorbanan"
sebelum-sebelum ni,hanya beliau saja as abg hijau yg guna "Berkorban", sekarang nie saya pun pakai tau! hahahaha..bangga sikit..!
kalau dulu mula-mula jauh,tak boleh stand if tak call him dalam sehari,sekarang ni..hurm msge pun cukup la,!bukan sebab aku dah tak sayang dia,tapi sibuk! eh,alasan betul...tak la kadang-kadang beliau penat, saya penat takkan nak gayut??kalau hujung minggu jgn cakap la..BERGAYUT itu aktiviti wajib.ok.!
sama mcm dulu2..weekdays,dua hari sekali jumpa..weekend dua hari berkepit..muahahahaha... sekarang ni, weekdays call 2hari sekali,weekend pagi,tengah hari,petang,malam wajib call!
Sekarang ni agak bangga jugak pada diri sendiri sebab able to manage my long distance relationship.. yelah dulu duduk dekat2,tiba2 jauh mcm gni..sure la kejutan budaya!merajuk sepanjang masa..sensitive, haaa.. sekarang ni dah stabil dah.!hihihihihi..
ha!lagi satu nak share satu habit baru myManjer...disebabkan bakal bini dia tu asyik merengek nak tengok muka beliau..dihantar nya daku mms sampai 5-10 keping sehari!hahaahahahaha......lawak la u sayang, but i love it!!!
huissshhh..tumbesaran yg sangat active yer manjer..i nampak mcm menjadi2 badan u~
aku suka tengok gambar nie!manjer nampak encem!hihihihihi......lantak la org nak kata apa kan? yg penting aku tengok beliau sangat hensem di mata aku.....
kalau nak mengata..mengata laaaa..i tak kisah!wekkkkkk...jeles la tu org bahagia...ngua3..
k la..cita panjang2 nanti ada yg kutuk pulak! cukup la gambar 2keping tu yer..yg berpuluh2 biar aku simpan buat pekasam dalam laptop aku!hahahaha....
potpetcikfatin:eh!rindunya ikan pekasam mak~makkkk nak ikan pekasammmm...



2 comments:
pasni bole kawen dah! =)
lepas dua tahun..hihihihihihihi
Post a Comment