bismillah...............
salam semua....
sepatutnya jadual aku malam nie menghadap buku...tapi apa yang aku buat nie?????aku jadi tak keruan..nervous!sampai tangan aku mengeletar masa menaip,bukan pasal aku lapar...
tapi bila teringat apa yang perlu di buat esok....yer!tengok tajuk pown tau kan????Esok saya akan menyuntik kawan saya sendiri for the 1st time in my Life! seriously before this just practice on maniquein jer...
dan saya juga akan di suntik untuk Suntikan antibody Hept.B...adoiii..~
kalau guna patung xdanya dia nak menjerit ke hapa..paling tidak C.I (clinical Instructor) and Pengajar jer yang membebel...itu salah,ini salah,itu betul,ini betul...
aku rasa kepala aku dah tak centre laaaa..apa pun tak boleh buat..mcm na nak jadi MISI yang baik nieee..~
uolls..plez doakan saya berjaya esok!nerves tahap dewa dah nie....
k la..ciau lu..TaTa..~
potpetcikfatin:yakinkah aku menyuntik???errr..gerunnya..harap-harap kawan yakin ngan aku..hihihihi


No comments:
Post a Comment