Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, August 29, 2010

aku dah Fobia

bismillah................

salam,

Hari ni aku kuar ngan ratna dan yg lain-lain...
motif?nak kuarkan duit dari CIMB dan beli beg tok balik kg[sebab beg aku semuanya gedabak!]
while yg lain sibuk beli tudung bagai..

Masyallah...ramainya manusia di bandar sandakan!crowded!!!!!!dah la bandarnya kecik tonet...adoi.......

selama ni aku mmg ada masalah mabuk bila ke"crowded"tan manusia menimpa diri aku....dan juga masalah ke"sensitivite"an kepada bau-bauan yang tak sesuai dengan lubang hidung aku yang comel ni..  aku mmg tak tipu..barang siapa yang pakai perfume yg berasaskan buah-buahan yg manis baunya atau yg tajam.. aku sure akan blueeeeeeeekkkkk!!tak kira la depan or jauh dari org tersebut..

situasi 1: aku dan ratna sedang berjalan menuju ke Genting Mas dari TKS

Tiba-tiba aku dihimpit banjir manusia.........ya Allah..aku nak pengsan pun ada,dah la ramai org.. bau mcm-mcm ada especially "pilak" ...[pilak=non local n from philipine yg rambut merah2 tuh]

masa tu aku rasa dunia ni mcm berputar....adoiii.....

Situasi 2: [dalam Genting Mas] aku dah selamat beli seekor bag..jadi si ratna ni cari drawing paper... ntah apa motif dia nak melukis bagai..mentang-mentag la aku ni tangan seni..pandai melukis org lidi jer!huh..

so..aku duduk tempat menunggu....tiba-tiba ada minah duduk sblah aku..mak ai!tak sopan sungguh..!!!!
Bercakap suara mcm 1 tingkat boleh dengar..kuat nak mampus..sakit telinga aku,tapi tak pe aku boleh sabar lagi...

sekali dia panggil kawan dia,TERKEJUT daku!siap mcm ada body respon lagi.....Gila kuat.!

dah la...bau dia semacam jer aku hidu...mcm nak pengsan dah aku masa 2..


Situasi 3: masuk kedai india..busuk!sebab kedai 2 baru kena renovate.....

Terus cakap kat ratna aku nak keluar...apa lagi tak sempat cari tandas..lari ke tempat xda org n ada longkang..BLUEEEkKKKKK!!!!!!!

Yark!bukan sekali tau..nak shopping tudung tak sampai 5minit...minta ratna bayarkan.. terus lari lagi..Blueekkk lagi sekali...


Masa tuh yg kuar mmg gastrik Jus...adoiii..pahit nak mampus..terus ratna bawa balik hostel..

al-hamdulillah..puasa tak bocor pun!

Kesimpulannya..aku mmg dah tak mau kuar masa org ramai..FOBIA..sbb ini 1st tima dalam hidup aku..adoiiii...dan aku bukan mengandung tau!hahahahahaha....

PotpetCikFatin:semalam aku tak tidu langsung...ber3G dengan Manjer dari jam 2am-5am...yehaaaa... sgt best~miss u manjer..

sori..entry kali ne tak da gambar pulak..~

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com