bismillah...............
entry nie tak boleh panjang..sebab aku dah dizzy mengadap laptop menyiapkan kerja disebabkan terlalu busy!haish!!!!
minggu niee aku rasa bagai nak gila dengan macam-macam yang berlaku..
- sakit hati dengan perangai manusia yg macam orang utan...nasib puasa!sabar jelah...orang utan lagi ada ada sopan santun.~
- Kerja presentation yang melambak..!aiyoooooooooooo..~!!pening..sampai tidur xcukup dan kesudahnya.. kat kelas pandai curi masa tido bila pengajar tak ada....
- Persiapan untuk menghadapi exam formatif masih belum 100% sedangkan exam tinggl lagi 4 minggu,,, adoyaiii...
- Minggu depan kena menyuntik kawan-kawan untuk suntikan antibody Hepatitis B..beranikah aku??? adoiii..giler betul!
- Minggu ini jugak banyak pakai duit sebab nafsu makan aku yang tak terkawal di kala berbuka puasa..adoyaiii
cian manjer i~paksa kirimkan duit tempat bakal bini dia yang kuat makan tapi comel ni..hahahaha
- Semua examination pad,A4 Paper dan segala macam stationary dah habis..jadi hari-hari aku terpaksa minta kat kawan!nasib dorang baikkk!!adoiii..aku malas nak keluar dari kawasan hospital nie!!!!dan perlu duit lagi isk!
- Ikan aku mati!!Sedih Betullll............!!!!!!!!!!!!!uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku nak nagis! manjer sila kuarkan duit lagi tok belikan i ikan yang baru..hahahahaha
dan.....
sila la melihat mata daku yang macam burung hantu...uwaaaa.!!
Tak sabar nak balik cuti 2minggu nanti..aku nak tidur puas-puas....!~
k ciau lu..TaTa


No comments:
Post a Comment