Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Friday, August 20, 2010

Busy VS Dizzy

bismillah...............

entry nie tak boleh panjang..sebab aku dah dizzy mengadap laptop menyiapkan kerja disebabkan terlalu busy!haish!!!!

minggu niee aku rasa bagai nak gila dengan macam-macam yang berlaku..

  • sakit hati dengan perangai manusia yg macam orang utan...nasib puasa!sabar jelah...orang utan lagi ada ada sopan santun.~

  • Kerja presentation yang melambak..!aiyoooooooooooo..~!!pening..sampai tidur xcukup dan kesudahnya.. kat kelas pandai curi masa tido bila pengajar tak ada....

  • Persiapan untuk menghadapi exam formatif masih belum 100% sedangkan exam tinggl lagi 4 minggu,,, adoyaiii...

  •  Minggu depan kena menyuntik kawan-kawan untuk suntikan antibody Hepatitis B..beranikah aku??? adoiii..giler betul!

  • Minggu ini jugak banyak pakai duit sebab nafsu makan aku yang tak terkawal di kala berbuka puasa..adoyaiii
cian manjer i~paksa kirimkan duit tempat bakal bini dia yang kuat makan tapi comel ni..hahahaha


  • Semua examination pad,A4 Paper dan segala macam stationary dah habis..jadi hari-hari aku terpaksa minta kat kawan!nasib dorang baikkk!!adoiii..aku malas nak keluar dari kawasan hospital nie!!!!dan perlu duit lagi isk!
  • Ikan aku mati!!Sedih Betullll............!!!!!!!!!!!!!uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...aku nak nagis! manjer sila kuarkan duit lagi tok belikan i ikan yang baru..hahahahaha
dan.....
sila la melihat mata daku yang macam burung hantu...uwaaaa.!!

Tak sabar nak balik cuti 2minggu nanti..aku nak tidur puas-puas....!~

k ciau lu..TaTa

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com