bismillah...........
Salam semua....waaaa..dah berkurun entry ni daku tangguh...dah dekat 3minggu nok!hahahahaha...
Tak pe korang layan jelah yerp!ini saja nak sattle kan setiap entry yg tertangguh....
Haa...malam perpis ni malam bagi persatuan pelatih muslim..acara malam tu adalah malam suai kenal dengan freshie G2/2010 dan Saudara Baru 2orang... al-hamdullilah majlis sederhana kami malam tu berjalan dengan lancar..
Acara pun dikendalikan oleh batch kami..soo..mmg agak bz la semua orang gamaknya...
jadi tak mau cita panjang2..jom layan gambar....
nah..peace dari kami berduaaaaaa..........cisss spoil betul tangan aku tuh!
sila lah..all girls di atas still available kecuali yg paling comel tuh!hahahahahahaha..habis la aku kena sejibik oleh dorang semua..~
Ajk jaga tapau..hahahahaha..tak la...yg pakai tudung labuh 2 lah presiden Perpis kami~yuhhuu.. my jiran.. depan bilik...comel jerk orangnyer~
sori la..semasa aktiviti dijalankan..saya sibuk..sooo semuanya gambar before n after majlis....
selesai suda majlis...time 2 bergambar ramai2..dis is our batch....tapi yang len ntah kemana........... semuanya dalam 80pelatih muslim bagi batch kami..
kenangan bersama freshie................huhuhuhuhhu..~
nah...............tak sanggup dah mengupload gambar lain dalam entry nie....huhuhuhu..~
next entry maybe about our party celebrating freshie at lily hostel~
but i still thinking to write entry about our Kursus CPR yang baru jer selesai tadi petang....
mana satu ae nak mula???hurmmmmmmmmmm~tengokk la mood kejab lagik~!
k la,ciau lu..tata~
potpetcikfatin:cilakak betul~mata aku sakit la!iskkk...

1 comment:
wouwe cerianya wall..i LIKE
Post a Comment