Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, August 25, 2010

Macam Tak dapat Sambutan Kan?

Bismillah....~

Salam Semua.....

Tiba-tiba New Message muncul di skrin handphone ku......

"Aduh..Penat tol b hari ni yag"


me:"knpa??banyak keja ka b?

"La...Kawad bah!kan mau hari merdeka tak lama lagi?"

[waaa..kemajuan dalam pengunaan BAH dalam ayat myManjer tapi bila beliau sebut tetap huduh bunyinya!]

Na..How come i boleh lupa yang hari Kemerdekaan negara kita,sedangkan bila 31ogos jer i la org paling semangat sebab nak tengok org Perbarisan..~

dan sangat terpegun bila melihat tentera punya kawad pakai OneDress especially MyManjer~! sangat sedih sebab tahun nie tak dapat nak tengok MyManjer kawad..huk3..



kesian myManjer jugak kerana terpaksa kawad masa bulan puasa nie..siap ngadu sampai nak berbuka puasa! tapi setakat ni beliau masih dapat bertahan biarpun kawan2 beliau minum depan2..huh!


ok Berbalik pada tajuk...kenapa rasanya sambutan kemerdekaan tidak semeriah dulu yerp!?
Mungkin juga kerana kehadiran Syawal yang membuatkan kita semua rasa tak peduli kot?????

for Me..sebab aku lupa bulan ne bulan kemerdekaan adalah kerana  


SIBUK FIKIR NAK RAYA.!! 

 hehehehehehe....

 
Jadi dikesempatan ini..Marilah kita renung-renungkan kejayaan Negara kita yang Tercinta... Tanpa Malaysia Siapalah siapalah nak kasi daku peluang sebegini rupa~!sudahlah belajar..pastu dibayar pulak tuh!
Jadi,Dalam masa 3tahun ni saya bertekad untuk buktikan bahawa saya juga boleh berjaya dan akan berkhidmat dengan kerajaan dengan penuh dedikasi dan "Sedia Membantu" dalam memelihara kesihatan Masyarakat!

Cewwahh..ayat~!perghhh.layan ok?aku mmg seorang Pelatih MISI yang berdedikasi ok.! Buktinya aku dengan rajinnya tak pernah lagi absent kelas..sebab aku tau hour yg di curi kena ganti di wad..hahahahaha.~


yesss..sem ni tak lama lagi nak berakhir!tak sabar daku nak habiskan tempoh latihan yang amat mengerikan+Menyeksakan di sini..!!Mummy i nak lari.. tolong sediakan duit 110k untuk bayar dengan kerajaan!!!uwaaaaaaa..~

hahahaha..mampos ko.!!!

ok la..melalut panjang2 dah nie..nanti temuntah pulak korang baca entry daku.~

anyway...Selamat Menyambut Bulan Kemerdekaan Yg ke-53 (betul ka 2??hehehehe)
K la..ciau lu...TaTa

PotpetCikFatin:TiktokTikTok..tak sabar nak balik kampung~!yehaaaaaaa..~


5 comments:

PeNaRi LaUt said...

Hikmah berpuasa....

♥FaTinFazLan♥ said...

betul 2...~

..:: 公主FaRRaH::.. said...

mst sweet kn ble amik gmbar berdua in white uniform...
comey 2!!

♥FaTinFazLan♥ said...

nati nak test ar!hahahahaha

..:: 公主FaRRaH::.. said...

test2. !
nk tgk...

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com