Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, August 21, 2010

Terkejut aku dia dah gemuk!


bismillah....

salam semua...

this is my 2nd entry sebelum daku tidur....penat sgt.!

just now i received mms from manjer...

mak ai!!!tekejut aku tengok gambar wiwit..gemmmmmuuuukk sudah! padahal baru dekat 2bulan i balik dari kampung hari tu....

[wiwit ne adik popo sepa xtau tegok previous entry]

jom bandingkan gambar...2bulan lepas....
dan ini mms yang baru saya terima tadi..

huh!Semangat betul wiwit...adoiii..tambah rindu aku dibuatnya........... T_T mata tu dah jadi sepet sebab pipi yang makin bambam..rindu!muah!muah!muah!

k la..ciau lu....


potpetcikfatin: Mama kata manjer dah makin kurus...T_T kesiannn....tak pe..lagi 2 tahun ya syng..muaaah!

1 comment:

biebbiey K said...

hehe montel uda wiwit tau....

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com