Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, August 23, 2010

Tahniah Kak Aima for the good news!

bismillah.................

Salam semua..............

Tadi sedang blogwalking...terpandang pada new update from kak aima blog's..............

ingat nak wish happy 2nd anniversary for her saja....tup2 baca sampai habis!nah NUR JR II is coming....

patut la beliau sgt tidak sihat sejak hari itu..nah..kebetulan pulak 2nd ann = 2nd baby..hihihi
Tahniah kak...murah rezeki di bulan ramadhan..ndak lama lagi si daniel ku yang hansome ada adik! cant wait to see ur baby yg pasti akan cute mcm daniel dulu...~!

nah..mcm kenapa pulak aku yg excited????

sebab aku masih menyimpan harapan bahawa bila dah kawen nanti anakku akan sehensem Daniel!!! reallly adore dat kid...sangat cute kalau kamu jumpa... siap minta tips lagi ngan kak aima mcm na mau dapat baby comel mcm daniel T_T  hahahaha..

anyway...semoga semuanya selamat ya kak! i promise nanti bila Nur JR II dah lahir..sure ada present for ur new baby!plez remind me bout that..tahniah sekali lagi ya KaK....


PotpetcikFatin-->aduh sakitnya tanganku di suntik hari ni..dan sesi menyuntik kawan berjalan dengan lancarnya...insyallah lepas ni takkan takut lagi sebab menyuntik patung lagi payah berbanding manusia...


pisttt..mcm tak sabar pulak nak kawen bila baca entry nie balik!hahahaha...manjer i love u~!

2 comments:

Nazifa said...

fatin comel dpt anak pn otomatik comey punye... ;)

♥FaTinFazLan♥ said...

hihihihi..amin!
kembang seperiuk japs..hahahaha

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com