bismillah....
Salam semua~
right now im having a fever..the side effect from injection of Antibody Hept.B...~
tapi aku gagahkan juga diri untuk terus mem"blogging"kan diri sementara menunggu masa berbuka jam 6.20pm nie..
hari ini nak buat kerja rumah yang berlambak tu....tengok kat right side bar..banyak yang di tangguh.....
oleh itu tanpa membuang masa mari kita mula....
tag from kak aima~
1.what's the name of the blog and why u named it so.....
BUKAN CERITA DOGENG......
kenapa ya???sebab saya sendiri pun tak tahu!yuhhhu...tapi saya nak orang tahu bhwa ini adalah benar-benar belaka...bukan cerita yang di buat-buat...and of course blog ni adalah e-diary saya..
Tak pernah terfikir untuk blog saya di baca sebab saya tau blog ni tempat saya merapu meraban tentang cerita cinta saya..cerita yang saya rasa nak share..dan of course saya tak kisah berapa banyak pun follower saya...
sebab saya bukan jenis i follow u,u follow me atau sebaliknya.. jadi beruntung lah mereka yg saya follow sebab blog anda mmg best ok!
2.When did you started blogging
huuu..dah lama rasanya..since 2007..~mula-mula kat friendster then ke wordpress seterusnya ke blogspot! itupun atas dorongan daripada kak murni~my sifu yang ajak pindah ke blogspot...
dan giat beroperasi di blogspot since Aprill 2009..jadi still baru lagi yer kwn2..~
3.Your first follower..
adoii..itu tak kenal la..sebab dalam list pun tertulis cuppycakes~anyway..terima kasih cuppy cakes!
4.Something-toHidupiniIndah
Mungkin baby present for 2nd Nur JR..~also my hensem boy daniel.~still thinking*
5.Next 6 cute blog
-My adik IzyanIzzaty
-Khuza
-Cik Rara(Pelatih Misi jugak!)
dan sepa-sepa yang lalu blog saya wajib buat tau!
k la..itu saja dari saya..TaTa



2 comments:
salam; warna warni ceria...
thanks..~hihihihi
Post a Comment