Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, January 8, 2013

Imbas semula

Bismillah..

Nampaknya keputusan sudah di ambil.. Blog ini dengan rasminya dibuka semula selepas penutupannya 2tahun lalu...

Masih belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2013..2012 meninggalkan kita dengan penuh Pengalaman yang berharga untuk digunakan..

tahun 2013 juga menandakan bahawa gelaran student dah tamat..!!yeahhhhh..hahaha..happy ko fatin bukan main lagi..

Daripada cerita banyak-banyak bagus lagi kalau kita tengok imbasan peristiwa penting 2012..

Alhamdullilah 5 Mei 2012 genaplah 5tahun bersama MyLove

The best in 2012.!Our Farewell Party with myGirls yg cantik-cantik n G1/10
dan yang paling tidak disangka-sangka dan tidak dirancang...


Al-hamdullilah..selamat menjadi tunangan Mohd Fazlan secara rasminya biarpun pada asalnya mau terus kawin ja.hehehe.

ok la..i think cukup disini as 1st post blog ni selepas di buka semula..

Bye.~

notakaki:bakat menulis semakin pudar. T_T

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com