hi,4hari lagi tinggal sebelum en.tunang berangkat ke PD untuk menjalani kursus lebih kurang 5bulan lebih.. nampaknya sama seperti 3tahun dulu,terpisah juga jawabnya..huhuhuhu..nasib dah biasa tapi hati tetap sedih..2lah sepa suruh cari askar.? syukur pergi kursus ja,kalau perang?nauzubillah.. harap-harap lepas kursus nati xpayah la masuk operasi,kalau ndak buli suda aku meroyan?hahahahaha..
ok la..jom cerita pasal aku di Taiping last month.
well as pelancong wajib la en.tunang membawa saya berjalan-jalan guna segala kemudahan dan kudrat yg ada untuk pergi ketempat yang tak mustahil dan bersesuaian dengan duit dalam poket yang ada. [pelancong la sangat kan?]hahahaha
bila sampai Taiping mesti la wajib pergi ke Taman Tasik Taiping kan? well..comment saya.. "its beutiful!"
bagi yang jakun macam aku duduk dekat pantai ja,ndak pernah nampak tasik mcm g2 besar ofcoz excited la.
sesampai di sana..Myhero yang
dan memandangkan saya memang sentiasa bertenaga maka en.tunang saja yang mengayuh bot 2..hahaha.. baikkan saya?kasi excersice sama beliau takut ndak fitted masuk keja after cuti nati..haha.
kesian my sayang penah mengayuh utk sampai ke sign Taman Tasik Taiping tu.
Muka Happyyyy.~
i think ndak sampai pun 30min kami main ni barang pasal kepenatan suda..hahaha..buli tebakar lemak yung.!
biarpun hakikatnya aku kayuh sekejap jak mengantikan mysayang.
i think salah satu trademark tempat ni pokok yg besar-besar dan cantik.. dan sekali lagi aku memaksa mysayang untuk mengambil gambar biarpun tahu camera aku ndak cukup bagus untuk ambil gmbar yg high quality.
baju merah ni sudah kecil!!baru jak beli..aiyoo..mysayang getting big.. 86kg suda sekarang T_T
sila abaikan muka poyo diatas..masa dalam swan tu ada juga kami mengayuh sampai 2 air pancut but malas pula aku mau kasi masuk gmbarnya..hahaha..malas mau edit segala..
n last muka happy sebab sampai suda sini...!yeahh.!
notakaki-->kalau en.tunang pegi kursus suda aku sorang ja la urus pasal kawen ni! Oh My..uniform belum jahit..abis la kalau tiba-tiba surat sampai suruh lapor diri.

No comments:
Post a Comment