Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Monday, January 14, 2013

Never End?

Bismillah..

hi..today is monday..semua pun dah tau..kalau dulu , hari isnin adalah hari yang paling malas buat aku sebab kena masuk kelas ataupun turun keja..hahahaha

but sitting here at myhome make me really miss myfriends semua..sbb biar mcm mana malas pun aku dulu masih ada masa utk ketawa-ketawa dengar cerita dorang semua.

and now tinggal gambar jd kenangan...

 iza is missing in this pic.!
 and the person yg aku betul2 rindu....My Roomate.!
 budak sam i miss u..~~~~~
siapa rasa diri dia boring pigi cari si zeera.hahahaha 


 so far dis is my Fav pic of myself..hahahaha

semangat orem ba si zira

and 7 of Us.!


the precious moment with u'olls.

notakaki--->bila la dpt surat lapor diri ni.baru sebulan cuti boring tahap gaban suda.

No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com