Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Saturday, January 12, 2013

Being a part of his family

Bismillah...

Salam..

urm.1st of all..saya nak cakap,sya sedang boring di rumah even today is saturday.!i suppose to be date with Mr Fiance today but because of stupid thing happen at KK.he had to stay or be grounded excatly inside army camp.crap.!ok enough with dat.well this is the real life as army partner.i should be understand dat..anyway i used to it since 6years ago..so just let it be.SO i called today is Meaningless Weekend.

back to our topic....

last december,me and Mr Fiance balik ke Taiping together and ofcourse this is my 1st time to visit his family.. hurmmm,before i continue dis..may i stop my broken english?i feel bad coz campur-campur bahasa and english..hahahaha.

Ok la.before ke kampung beliau,ramai suda orang nasihat macam-macam..mcm biasa la jaga perangai, rajin-rajin,jgn telampau kuat ketawa and blablablabla.kalau aku tulis ndak habis sampai bisuk!jadi i decide just to be MYSELF. and syukur His family accept dat.FYI i'm the last "anak menantu" for his parents. can u imagine dat?not because of Mr.Fiance anak bungsu but the last yang kawen..hahahahahaha..I feel great coz no special treat for me at his home and ofcoz i can continue mybad atitude iaitu makan mcm geragas and mandi lambat.!hahahaha..Ok mandi lambat tu bukan sengaja ok,sejukkkkkk ba..

and new for me panggilan "MAK LANG" ok ini ndak bole buat apa2 since Mr.Fiance mmg Pak Lang even aku lg prefer kena panggil "untie" coz it's sound cool right?anak-anak buah Mr.Fiance mmg ramai and ........ urm..budak-budak biasalah..adik-adik aku pun begitu semua.lucky aku dah biasa but perangai Garang tu mmg xkuar la.Gila eh..anak org ba..kalau adik2 aku nakal ndak pa la,aku jeling pun takut..huahuahuahua.

Muhammad Aqil.!his myFav anak buah.. sooo cute and charming.. and of coz dibelakang tu lg charming. hehehe

Masak?biarpun aku biasa memasak di rumah KK tapi sepanjang di Taiping ndak pernah aku masak.! Bikin air pun aku takut..OMG i feel so bad.tau kenapa? sebab aku takut kena complaint ndak sedap..hahahaha. yalah ba kan.selera kita org sabah mana sama.n lg 1 aku mmg ndak pandai minum kopi,teh dan sewaktu dengannya. jadi kalau mau buat air tu aku risau ndak ngam rasa dia sama dorang semua.. kalau Mr.Fiance mungkin biasa. sebab semuanya "LESS SUGAR" i will continue dat with mykids. risau ba nati kena DM.

Masalah communication 2 mmg ada.aku perasan juga ada benda yg aku cakap dorang susah mau paham.hahahahahaha.yalah xkan aku mau ckp macam org sana sedangkan i'm pure Sabahan and i really proud to be sabahan no matter what happens.!dan ndak lari juga ada masa aku ternganga pasal ndak paham apa kena suruh,kena minta or what ever. especially ABAH.ada satu masa tu Mr.Fiance tenampak aku terpinga-pinga sebab ndak paham what abah trying to ask me. and their laugh at me. Malu ok.!

ok..baru lepas kena call oleh Mr.Fiance and now semua benda mau di taip sini suda hilang..hahahaha

tapi ada satu benda yang ndak bole lupa mau ditulis. His ABAH sgt Garang n menakutkan But sometimes look sweet bila beliau senyum..and i can feel how much he love his growing childrens. bole ka guna growing lagi?hahaha..i dunno mau guna istilah apa,,

oklah..sampai sini jak..nati lagi i cerita pasal tempat2 yang dilawat. K Bai.

notakaki-->i've been sitting here to write dis since 10.30am and now already 12.09pm.wow.!



No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com