Countdown:Aku Terima NIkahnya

Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 20, 2013

his biggest's fan.!

bismillah..

hi..dis is my1st weekend without mrfiance and i had plus minus 20weeks lagi..aiyooo. and sooo boringg di rumah nie,ntah apa ja mau dibuat untuk kill the time.cis.

siapa-siapa yang pernah follow dis blog mesti kenal

besar sudah ba dia.!!sumpah sangat cerdik al-hamdullilah..now at 6years old..she love maths a lot.! last night dia amik buku maths popo masa tahun 2 n she able to do 8years old punya maths [plus only] for example 
189+56 = ____
and guess what.?nene boleh buat..aku ajar sekali jak n she able to answers a lot of question without any help.n dia boleh susun mcm perenggan tu soalan..ngam ka tu peranggan?aiyaa..ndak tau ba apa istilah tu [contohnya 189 di atas, + di kiri and 56 dibawah g2 ba]

tapi yg lucunya..kalau jari dia ndak cukup terus dia bikin garisan batang-batang utk kira jumlah sepatutnya.. 
VERY PROUDDDD of U nene..

berkaitan dengan tajuk 2..yes.!nene was fazlan's biggest fan ahahahaha..dats true ok. budak kecil ni suka nyebok kitaorg bejalan since kecil sampai ada org cakap dia anak kitaorg..hahaha.lawak.


sila abaikan muka huduh aku diatas.biasalah pigi servey putatan ja ba..

guess what..gambar dia atas di ambil oleh nene sendiri..*i should got jealouse *


and dorang ni suka buat aksi begini dikhalayak ramai.rotan baru tau.!

tadi pergi kenduri arwah mybestfriend
*al-fatihah for arwah ilham ellani mudah2an kamu sentiasa tenang disana kawan* 

al-hamdullilah dpt pergi ngan myfriend yg tiba2 datang ke rumah suruh besiap!lain kali aku ketuk kepala korang kalau bt mcm g2 lagi.!

Tq ismi and jehan..hehehehehe dapat la juga budak nene nie ikut aku.in fact aku mmg kena bawa nene pun kalau tidak ada orang jeles.hahaha.jadi sepanjang dirumah untie zian..nene sgt behave dan mcm belangkas. xboleh belepas..adehhh..

lepas tu sibuk minta myphone sebab nak becakap dengan "abg ang", sibuk tanya abg ang dia di mana. di kg abg ang ada kolam ka,ada pokok buah ka,ada itu ada ini.potpetpotpet ja dia. dan memandangkan mrfiance tidur ptg jadi panggilan xdijawab..pastu ada kah nene call num myMIL..sbb i letak gambar mr.fiance dkt contact info,mybe dia sangka 2 num mr.fiance..

bila myMIL jawab..dia selamba ja becakap "ABG ANG..!!!!ini nene" hahahahaha. lepas tu nene blur sendiri n cakap "lele kenapa pempuan yang jawab?" hahahahaha then tanpa bagi phone kat aku terus dia tnya myMIL "mana abg abg nene?" LOL ketawa jak aku dibuatnya.. sudah g2 terus aku becakap ngan myMIL and explain..but masa 2 nene sibuk nak becakap ngan abg ang dia.paksa juga pass my phone to nene and give her chance to talk with her kekasih gelap..grrrrrhhhh

and mula la dia bergayut mcm org becinta..aiyaa..


and tengok la 2..sibuk ikut orang amik baju mr.fiance yang baru kena outer n cepat-cepat pakai uniform 2. wekkkkkkk...

anyway nene..both of us Love u sayang....

notakaki-->actually i had a lot of benda nak di taip di sini.tapi malassss..cerita masa cuti pn xhabis lagi.haha



No comments:

Daisypath Wedding tickers

Followers

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Free Eeyore Sit MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com